| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 34 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-06-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Powołanie Członka Rady Nadzorczej PMPG S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| DziaÅ‚ajÄ…c zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 22 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych, ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. informuje, iż na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu SpóÅ‚ki, które odbyÅ‚o siÄ™ w dniu 29 czerwca 2009 r., zostaÅ‚ powoÅ‚any z dniem 1 lipca 2009 r. do peÅ‚nienia funkcji CzÅ‚onka Rady Nadzorczej PMPG S.A. - Pan Andrzej Chmiel.
Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 22 oraz § 28 RozporzÄ…dzenia sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych, ZarzÄ…d PMPG SA przekazuje dane dotyczÄ…ce osoby nadzorujÄ…cej, powoÅ‚anej UchwaÅ‚Ä… nr 18 ZWZA PMPG SA w dniu 29 czerwca 2009 roku.
Andrzej Chmiel
WspóÅ‚twórca i dyrektor marketingu Direct Capital Group, firmy doradczej zajmujÄ…cej siÄ™ rozwojem platform e-commerce poÅ›redniczÄ…cych w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, finansowych
i inwestycyjnych on-line.
Wcześniej przez ponad 12 lat związany z Pepsi, do marca 2008 r. pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za marketing Pepsi-Cola General Bottlers Poland i odpowiadał m.in. za opracowanie
i realizacjÄ™ planów marketingowych firmy. WczeÅ›niej peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ marketing managera Central Europe Group Pepsi Americas w Budapeszcie. OdpowiadaÅ‚ m.in. za wprowadzenie nowych produktów Pepsi na rynki polski, wÄ™gierski, czeski i sÅ‚owacki. Jako Business Developement Manager Pepsi-Cola General Bottlers Poland prowadziÅ‚ projekty akwizycji na rynku napojów chÅ‚odzÄ…cych w Polsce. W latach 90. byÅ‚ brand managerem
w PepsiCo Trading Poland.
Ma wyższe wyksztaÅ‚cenie ekonomiczne, ukoÅ„czyÅ‚ WydziaÅ‚ ZarzÄ…dzania i Informatyki wrocÅ‚awskiej Akademii Ekonomicznej. W trakcie studiów uzupeÅ‚niaÅ‚ edukacjÄ™ i odbywaÅ‚ praktyki w Stanach Zjednoczonych.
Podsumowanie zawodowe:
2008- Direct Capital Group, wspóÅ‚twórca, dyrektor marketingu
2002-2008 Pepsi-Cola General Bottlers Poland, członek Zarządu, dyrektor marketingu
2001-2002 Pepsi Americas, Central Europe Group (Budapest, Hungary), marketing manager
2000-2001 Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Business Development Manager
1995-1999 PepsiCo Trading, Poland, Brand Manager
Wykształcenie:
1988-1995 Wydział Zarządzania i Informatyki, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
1992-1993 SCS Business and Technical Institute, NY, USA
Pan Andrzej Chmiel nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej i nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej
do PMPG SA oraz nie figuruje w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie ustawy
o KRS.
| |
|