| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 70 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-11-28 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie udziaÅ‚ów Qlub Sp. z o.o (docelowa nazwa Distribution Point Group Sp. z o.o.) w zwiÄ…zku z rozwojem dziaÅ‚alnoÅ›ci dystrybucyjnej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie §5 ust. 1 pkt 1 rozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (RozporzÄ…dzenie), w zwiÄ…zku z rozwojem dziaÅ‚alnoÅ›ci dystrybucyjnej, ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG SA) informuje, iż w dniu 28 listopada 2008 roku, pomiÄ™dzy PMPG S.A. a Namaxa Sp. z o.o. oraz Panem Markiem Brzozowskim i Panem Wojciechem Brzozowskim, zostaÅ‚y zawarte umowy nabycia udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce Qlub Sp. z o.o. Zgodnie z ww. umowami PMPG S.A. Å‚Ä…cznie nabyÅ‚a 2 400 udziaÅ‚ów Qlub Sp. z o.o. o wartoÅ›ci nominalnej 50 zÅ‚ każdy, za kwotÄ™ 10 tys. zÅ‚, przy czym od Namaxa Sp. z o.o. PMPG S.A. nabyÅ‚a 2 200 udziaÅ‚ów, natomiast pozostaÅ‚e 200 udziaÅ‚ów Å‚Ä…cznie od Panów Marka Brzozowskiego i Pana Wojciecha Brzozowskiego. Wartość ewidencyjna wszystkich nabytych udziaÅ‚ów w ksiÄ™gach rachunkowych PMPG SA wynosi 10 tys. zÅ‚. Nabyte udziaÅ‚y stanowiÄ… 100% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego Qlub Sp. z o.o. i odpowiadajÄ… 100% gÅ‚osów na zgromadzeniu wspólników tej spóÅ‚ki.
Platforma Mediowa Point Group wniesie do nabytej spóÅ‚ki dziaÅ‚alność dystrybucyjnÄ… prowadzonÄ… do tej pory w ramach alternatywnej sieci dystrybucji prasy POINT PRESS. Po dokonaniu transakcji nazwa spóÅ‚ki zostanie zmieniona na Distribution Point Group Sp. z o.o.
W skÅ‚ad ZarzÄ…du SpóÅ‚ki wejdÄ…:
- Robert Pstrokoński, pełniący obecnie funkcję Wiceprezesa Media Point Group Sp. z o.o.
- Paweł Gago, pełniący obecnie funkcję Dyrektora sieci Point Press.
Obaj od lat zwiÄ…zani z rynkiem prasowym i dystrybucyjnym.
Rozwijanie usług z zakresu dystrybucji i direct marketingu, PMPG traktuje jako element strategii rozwoju na rynku komunikacji i marketingu.
Sieć dystrybucji prasy POINT PRESS istnieje 4 lata. Specjalizuje siÄ™ w dostarczaniu i ekspozycji prasy oraz magazynów kolorowych i materiaÅ‚ów promocyjnych w punktach usÅ‚ugowych, takich jak: restauracje, kawiarnie, kluby fitness, salony fryzjerskie, teatry, hotele, galerie sztuki oraz prywatne przychodnie, centra handlowe. Obecnie POINT PRESS rozszerza swoja sieć dystrybucji poza WarszawÄ™. Punkty dystrybucyjne zlokalizowano w Krakowie, GdaÅ„sku, WrocÅ‚awiu, Poznaniu.
Nowa spóÅ‚ka zajmie siÄ™ również rozwijaniem usÅ‚ug dystrybucyjnych oraz usÅ‚ug direct marketingu tj. zarzÄ…dzanie bazami danych, malingi, konfekcjonowanie, itp.
DziaÅ‚alność spóÅ‚ki opisana jest pod adresem www.point-press.pl
ŹródÅ‚em finansowania ww. udziaÅ‚ów sÄ… Å›rodki wÅ‚asne Emitenta. Nabyte przez Emitenta aktywa w postaci udziaÅ‚ów stanowiÄ… dÅ‚ugoterminowÄ… lokatÄ™ kapitaÅ‚owÄ… PMPG S.A.
Pomiędzy PMPG S.A. i osobami zarządzającymi lub nadzorującymi PMPG S.A. a sprzedającymi udziały nie zachodzą żadne powiązania.
Nabyte przez PMPG aktywa o znacznej wartoÅ›ci: objÄ™te aktywa stanowiÄ… ponad 20% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego nabytej spóÅ‚ki, przez co speÅ‚niajÄ… kryterium znaczÄ…cych aktywów w rozumieniu § 2 ust. 5 RozporzÄ…dzenia.
| |
|