| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 56 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-09-24 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| PodjÄ™cie uchwaÅ‚y o wdrożeniu programu motywacyjnego dla pracowników grupy kapitaÅ‚owej Platforma Mediowa Point Group | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A.(PMPG) informuje, iż w dniu 23 wrzeÅ›nia 2008 roku podjÄ…Å‚ uchwaÅ‚Ä™, w której zatwierdziÅ‚ ramowe zaÅ‚ożenia oraz decyzjÄ™ o wdrożeniu programu motywacyjnego skierowanego do wszystkich pracowników Grupy KapitaÅ‚owej Platforma Mediowa Point Group. Program motywacyjny zostanie wdrożony najpóźniej do koÅ„ca pierwszego kwartaÅ‚u 2009 r.
Jest to pierwszy w historii firmy program motywacyjny, który ma celu zwiÄ™kszenie zaangażowania pracowników oraz wzrost ich odpowiedzialnoÅ›ci za SpóÅ‚kÄ™. Zdaniem ZarzÄ…du PMPG podjÄ™cie decyzji o wdrożeniu programu może mieć istotne znaczenie dla rozwoju SpóÅ‚ki i jej Grupy KapitaÅ‚owej, a przez to przeÅ‚ożyć siÄ™ na jej sytuacjÄ™ finansowÄ…. DziaÅ‚alność biznesowa Grupy KapitaÅ‚owej Platformy Mediowej Point Group oparta jest w dużej mierze o wykorzystanie potencjaÅ‚u drzemiÄ…cego w posiadanym kapitale ludzkim. JednoczeÅ›nie dziaÅ‚alność ta prowadzona jest w branży charakteryzujÄ…cej siÄ™ dużym popytem podmiotów konkurencyjnych na wykwalifikowanych pracowników. W opinii ZarzÄ…du wdrożenie programu motywacyjnego przyczyni siÄ™ do wzmocnienia wiÄ™zi pracowników ze spóÅ‚kÄ… oraz dodatkowo zaktywuje ich do realizacji wytyczonych zamierzeÅ„, w tym celów emisyjnych okreÅ›lonych w prospekcie emisyjnym sporzÄ…dzonym w zwiÄ…zku z ofertÄ… publicznÄ… akcji serii E. JednoczeÅ›nie Emitent informuje, iż w jego ocenie wdrożenie programu może w pewnym stopniu wpÅ‚ynąć na wzrost wolumenu obrotów papierów wartoÅ›ciowych Emitenta, które sÄ… notowane na rynku regulowanym.
Program skierowany jest do osób Å›wiadczÄ…cych (obecnie i w przyszÅ‚oÅ›ci) pracÄ™ lub usÅ‚ugi na rzecz PMPG lub spóÅ‚ki wchodzÄ…cej w skÅ‚ad Grupy KapitaÅ‚owej, na podstawie zarówno umowy o pracÄ™, umowy zlecenia, umowy o dziaÅ‚o, umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontraktu menadżerskiego, itp. Polega na comiesiÄ™cznym przekazywaniu przez SpóÅ‚kÄ™ wybranym pracownikom Å›rodków finansowych z przeznaczeniem na zakup puli akcji SpóÅ‚ki o wartoÅ›ci 10% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia netto danego pracownika, otrzymywanego w ramach Å›wiadczenia pracy czy usÅ‚ug dla spóÅ‚ki Grupy KapitaÅ‚owej, przy jednoczesnym zobowiÄ…zaniu siÄ™ tego pracownika do nabycia dodatkowo takiej samej puli akcji ze Å›rodków wÅ‚asnych. W rezultacie co miesiÄ…c każdy z uczestniczÄ…cych w programie pracowników bÄ™dzie nabywaÅ‚ Å‚Ä…cznie pulÄ™ akcji SpóÅ‚ki o wartoÅ›ci 20% swojego wynagrodzenia. Program motywacyjny zakÅ‚ada zakaz zbywania zakupionych w ten sposób akcji przez pracownika w okresie od 12 do 24 miesiÄ™cy od daty zakupienia poszczególnych akcji w danym miesiÄ…cu. Programem motywacyjnym bÄ™dÄ… obejmowani pracownicy spóÅ‚ki wskazani przez dyrektorów dziaÅ‚ów i zaakceptowani przez ZarzÄ…d PMPG SA, którzy zobowiążą siÄ™ do comiesiÄ™cznego zakupu takiej liczby akcji SpóÅ‚ki, jaka bÄ™dzie im przyznawana w ramach programu.
Udział w programie motywacyjnym będzie potwierdzany umową z pracownikiem. Umowa będzie zawierana na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przy czym minimalny okres udziału w programie to 6 miesięcy. W sytuacji rozwiązania umowy o pracę umowa o objęciu programem motywacyjnym będzie wygasała.
Zatwierdzone zaÅ‚ożenia ramowe programu, zostaÅ‚y przygotowane na potrzeby PMPG SA, w oparciu o analizÄ™ programów motywacyjnych spóÅ‚ek notowanych, zarówno na gieÅ‚dzie w Polsce jak i wybranych koncernów mediowych, notowanych na NASDAQ.
| |
|