| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 47 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-09-12 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie umowy o wdrożeniu przez adMobile Sp. z o.o. systemu Bluetooth® marketingu dla ProxyAd Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A., informuje iż w dniu 11 wrzeÅ›nia 2008 roku zostaÅ‚a podpisana umowa pomiÄ™dzy AdMobile Sp. z o.o. (spóÅ‚ka w 100% zależna od PMPG S.A.) a ProxyAd Sp. z o.o. Umowa dotyczy wdrożenia systemu do Bluetooth® marketingu dla firmy ProxyAd, prowajdera reklamy mobilnej.
Wdrożenie obejmuje kompleksowÄ… implementacjÄ™ innowacyjnego systemu w technologii Bluetooth® marketingu, która zostanie dokonana zarówno poprzez przygotowanie oprogramowania centralnego systemu zarzÄ…dzania kampaniami marketingowymi ProxyAd, jak również dostosowaniem oprogramowania urzÄ…dzeÅ„ nadawczych. Prace wprowadzajÄ…ce system wykonane zostanÄ… na przeÅ‚omie wrzeÅ›nia i października, zaÅ› przychody z tego tytuÅ‚u znajdÄ… odzwierciedlenie w wynikach AdMobile w III i IV kwartale tego roku. JednoczeÅ›nie, w zwiÄ…zku z zawarciem ww. umowy, w dniu 11 wrzeÅ›nia br. pomiÄ™dzy spóÅ‚kami ProxyAd i PMPG zawarte zostaÅ‚o wstÄ™pne porozumienie, na mocy którego Platforma Mediowa Point Group S.A., po wdrożeniu systemu poprowadzi jego obsÅ‚ugÄ™ administracyjnÄ… i brokerskÄ… (sprzedaż reklam). Tym samym PMPG rozszerzy zakres Å›wiadczonych przez siebie usÅ‚ug w sektorze nowych mediów na rynku komunikacji marketingowej.
System do zarzÄ…dzania kampaniÄ… przygotowany przez adMobile jest w peÅ‚ni konfigurowalny, zaÅ› do zarzÄ…dzania kampaniÄ… wystarczy dostÄ™p do Internetu. System pozwala na customizacjÄ™ kampanii i realizacjÄ™ wieloetapowej interakcji z użytkownikiem dokonywanej poprzez równoczesne przesyÅ‚anie treÅ›ci marketingowych dla osób znajdujÄ…cych siÄ™ w pobliżu. Celem jest efektywne komunikowanie siÄ™ i rozsyÅ‚anie w komunikatach tylko tych obiektów, które stanowiÄ… wartość dla konsumenta (Kupony rabatowe, Gry Java™ etc.). Na takim zaÅ‚ożeniu oparta zostaÅ‚a funkcjonalność caÅ‚ego rozwiÄ…zania.
Pierwsze kampanie marketingowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth® realizowane byÅ‚y przez ProxyAd we wspóÅ‚pracy z AdMobile już pod koniec 2007 roku. Na bazie wyników tych kampanii przez ProxyAd zostaÅ‚a podjÄ™ta decyzja o stworzeniu wÅ‚asnego autorskiego rozwiÄ…zania oraz budowie ogólnopolskiej sieci nadajników Bluetooth® rozmieszczonych w miejscach dużego natężenia ruchu konsumentów, czego dalszÄ… konsekwencjÄ… staÅ‚o siÄ™ podpisanie ww. umowy na wdrożenie systemu operacyjnego technologii Bluetooth® marketingu dla ProxyAd.
Wartość umowy nie speÅ‚nia kryteriów umowy znaczÄ…cej, niemniej jednak z uwagi na fakt, iż zawarcie powyższej umowy wpisuje siÄ™ w realizacjÄ™ strategii Emitenta w zakresie wdrażania i rozwoju innowacyjnych technologii w dziedzinie nowych mediów PMPG uznaje tÄ… umowÄ™ za istotnÄ… w dziaÅ‚alnoÅ›ci Grupy KapitaÅ‚owej PMPG.
| |
|