| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 27 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-06-20 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie udziaÅ‚ów spóÅ‚ki Bluetooth and Marketing Services Sp. z o.o. przez PMPG S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 26/2008 z dnia 19 czerwca 2008 r. oraz dziaÅ‚ajÄ…c zgodnie z §5 ust. 1 pkt 1 rozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (RozporzÄ…dzenie), ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A.) informuje, iż w dniu 19 czerwca 2008 roku zostaÅ‚a podpisana umowa nabycia udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce Bluetooth and Marketing Services SpóÅ‚ka z o.o. (BMS) pomiÄ™dzy PMPG S.A. z jednej strony, a spóÅ‚kÄ… Oberio Private Equity Limited, oraz Polski Fundusz Inwestycji Sp. z o.o. z drugiej strony (Umowa). Przedmiotem Umowy jest nabycie przez PMPG S.A. 1000 udziaÅ‚ów BMS o wartoÅ›ci nominalnej 50 zÅ‚ każdy, za kwotÄ™ 5,2 mln zÅ‚. Wartość ewidencyjna nabytych udziaÅ‚ów w ksiÄ™gach rachunkowych PMPG S.A. odpowiada cenie nabycia, tj. kwocie 5,2 mln zÅ‚.
Nabyte udziaÅ‚y stanowiÄ… 100% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego BMS i odpowiadajÄ… 100% gÅ‚osów na zgromadzeniu wspólników BMS. Przed zawarciem Umowy nabycia PMPG S.A. nie posiadaÅ‚ udziaÅ‚ów BMS. ZapÅ‚ata za udziaÅ‚y nastÄ…pi gotówkÄ… pochodzÄ…cÄ… ze Å›rodków wÅ‚asnych w kwocie 3 950 tys. zÅ‚ oraz akcjami serii E spóÅ‚ki PMPG S.A. w liczbie 520 000 akcji o wartoÅ›ci 2,5 zÅ‚ każda, co stanowi Å‚Ä…cznie kwotÄ™ 1,3 mln zÅ‚. ZapÅ‚ata kwoty 1,3 mln zÅ‚ z odroczonym terminem pÅ‚atnoÅ›ci nastÄ…pi poprzez zÅ‚ożenie przez Wspólników BMS zapisów na ww. liczbÄ™ akcji serii E PMPG S.A.
W sytuacji nie zrealizowania planowanego wyniku Grupy KapitaÅ‚owej SpóÅ‚ki Media Works S.A. oraz BMS w latach nastÄ™pnych (szacunkowe wyniki na rok 2008 przyjÄ™te przez spóÅ‚kÄ™ Media Works S.A.: przychody na poziomie 19,74 mln zÅ‚, a zysk netto na poziomie 3,66 mln zÅ‚.), PMPG przysÅ‚uguje prawo do realizacji opcji "put" i odsprzednia, 49% udziaÅ‚ów SpóÅ‚ki Bluetooth and Marketing Services SpóÅ‚ka z o.o. oraz 49% akcji SpóÅ‚ki Media Works S.A. za Å‚Ä…czna kwotÄ™ 2 mln zÅ‚. Nabyte aktywa finansowe w postaci udziaÅ‚ów spóÅ‚ki BMS majÄ… charakter inwestycji dÅ‚ugoterminowej. PomiÄ™dzy PMPG S.A. i osobami zarzÄ…dzajÄ…cymi lub nadzorujÄ…cymi PMPG S.A. a sprzedajÄ…cymi akcje Media Works S.A. nie zachodzÄ… żadne powiÄ…zania.
BMS to broker reklamy internetowej, dziaÅ‚ajÄ…cy również na rynku nowych technologii, m.in. bluetooth marketingu i marketingu mobilnego a jego nabycie stanowi realizacjÄ™ opcji zakupu jaka przysÅ‚ugiwaÅ‚a Grupie Media Works SA, przejÄ™tej przez PMPG SA.
Podpisana Umowa nabycia udziaÅ‚ów nie speÅ‚nia kryteriów umowy znaczÄ…cej, niemniej jednak nabyte przez PMPG S.A. aktywa stanowiÄ… ponad 20% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego BMS, przez co speÅ‚niajÄ… kryterium znaczÄ…cych aktywów w rozumieniu § 2 ust. 5 RozporzÄ…dzenia.
| |
|