| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 25 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-06-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie wiÄ™kszoÅ›ciowego pakietu udziaÅ‚ów w Gretix Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 46/2007 z dnia 26 wrzeÅ›nia 2007 oraz dziaÅ‚ajÄ…c zgodnie z §5 ust. 1 pkt 1 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (RozporzÄ…dzenie), ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A.) informuje, iż w dniu 10 czerwca 2008 roku zostaÅ‚a podpisana notarialna umowa nabycia udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce Gretix Sp. z o.o. pomiÄ™dzy PMPG S.A. a spóÅ‚kÄ… Oneplayframe Limited z siedzibÄ… w Londynie. Przedmiotem niniejszej umowy jest nabycie przez PMPG S.A. 804 udziaÅ‚ów Gretix Sp. z o.o. o wartoÅ›ci nominalnej 50 zÅ‚ każdy, za kwotÄ™ 22 tys. zÅ‚. Wartość ewidencyjna nabytych udziaÅ‚ów w ksiÄ™gach rachunkowych PMPG S.A. wynosi 22 tys. zÅ‚. Nabyte udziaÅ‚y stanowiÄ… 67% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego Gretix Sp. z o.o. i odpowiadajÄ… 67 % gÅ‚osów na zgromadzeniu wspólników Gretix Sp. z o.o. Przed zawarciem Umowy inwestycyjnej Inwestor nie posiadaÅ‚ udziaÅ‚ów w Gretix Sp. z o.o. ŹródÅ‚em finansowania ww. udziaÅ‚ów sÄ… Å›rodki wÅ‚asne Inwestora. Nabyte aktywa majÄ… charakter inwestycji dÅ‚ugoterminowej.
PomiÄ™dzy PMPG S.A. i osobami zarzÄ…dzajÄ…cymi lub nadzorujÄ…cymi PMPG S.A. a spóÅ‚kÄ… Oneplayframe Limited nie zachodzÄ… żadne powiÄ…zania.
Serwis powstał w czerwcu 2006 roku i jego podstawowa funkcjonalność to przypominanie użytkownikom o ważnych datach.
ObjÄ™cie wiÄ™kszoÅ›ciowego pakietu udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce Gretix to element rozwoju Platformy Mediowej Point Group na szybko rosnÄ…cym rynku nowych mediów i technologii. Jak wynika z ostatniego Raportu Strategicznego IAB POLSKA, przeprowadzonego przy wspóÅ‚pracy PricewaterhouseCoopers, wydatki na e-reklamÄ™ przewyższyÅ‚y wartość budżetów na reklamÄ™ w radiu. W najbliższych latach Internet stanie siÄ™ drugim medium reklamowym po telewizji. Dla serwisu Gretix ma również znaczenie dynamicznie rosnÄ…cy rynek e-commerce, który tylko w Polsce w ubiegÅ‚ym roku wzrósÅ‚ Å›rednio o 62% w stosunku do 2006 r.
Podpisana Umowa nabycia udziaÅ‚ów nie speÅ‚nia kryteriów umowy znaczÄ…cej, niemniej jednak nabyte przez PMPG S.A. aktywa stanowiÄ… ponad 20% kapitaÅ‚u zakÅ‚adowego Gretix Sp. z o.o., przez co speÅ‚niajÄ… kryterium znaczÄ…cych aktywów w rozumieniu § 2 ust. 5 RozporzÄ…dzenia.
| |
|