| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 23 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-04-27 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wygranie przez PlatformÄ™ MediowÄ… Point Group przetargu na Ozon Media Sp. z o.o.
| |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W dniu 26 kwietnia 2007 roku ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG, SpóÅ‚ka) otrzymaÅ‚ informacjÄ™, iż PMPG wygraÅ‚a przetarg na kupno przedsiÄ™biorstwa OZON Media Sp. z o.o. ogÅ‚oszony w dniu 10 kwietnia 2007 r. Przetarg zostaÅ‚ przeprowadzony przez syndyka masy upadÅ‚oÅ›ci. Warunki przetargu ustnego (aukcji) na nabycie w caÅ‚oÅ›ci przedsiÄ™biorstwa OZON MEDIA SpóÅ‚ki z o.o. w upadÅ‚oÅ›ci z siedzibÄ… w Warszawie zostaÅ‚y ustalone zgodnie z zarzÄ…dzeniem SÄ™dziego komisarza z dnia 28-03-2007 r. na mocy art. 320 pkt 1 ustawy Prawo upadÅ‚oÅ›ciowe i naprawcze.
Wygranie przetargu zobowiÄ…zuje PMPG do zawarcia umowy nabycia w terminie nieprzekraczajÄ…cym 1 miesiÄ…ca od daty wyboru oferty. NiezwÅ‚ocznie po zawarciu umowy SpóÅ‚ka przekaże stosowny raport bieżący.
Kupując przedsiębiorstwo OZON Media Sp. z o.o., PMPG SA nabędzie m.in. ruchomości, należności, autorskie prawa majątkowe i znak towarowy, a tym samym prawa do wydawania tygodnika o nazwie OZON. Cena wywoławcza wynosiła 314.000 zł.
PMPG wydaje obecnie takie tytuÅ‚y prasowe jak Machina, Film i Dlaczego. Ewenualne wydawanie opiniotwórczego tygodnika spoÅ‚eczno–kulturalnego wpisuje siÄ™ w strategiÄ™ rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci wydawniczej PMPG i byÅ‚oby rozszerzeniem dotychczasowego portfolio SpóÅ‚ki. Tygodnik Ozon wychodziÅ‚ ponad rok czasu od kwietnia 2005 r. W pierwszych tygodniach istnienia osiÄ…gaÅ‚ Å›redniÄ… sprzedaż rzÄ™du 70 tys. egzemplarzy. W stworzenie tytuÅ‚u oraz silnej kampanii reklamowej (telewizja, billboardy, radio, promocja w punktach sprzedaży), ówczeÅ›ni udziaÅ‚owcy zainwestowali ponad 20 mln pln, które zbudowaÅ‚o rozpoznawalność aktywów wchodzÄ…cych w skÅ‚ad OZON Media Sp. z o.o.
| |
|