| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 14 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-03-07 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zmiany w strukturze organizacyjnej PMPG SA | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W zwiÄ…zku z realizowanÄ… strategiÄ… rozwoju grupy PMPG, ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A., informuje o zmianach personalnych na stanowiskach kierowniczych spóÅ‚ek wchodzÄ…cych w skÅ‚ad grupy Platformy Mediowej Point Group. Nowo pozyskane przez GrupÄ™ PMPG osoby, bÄ™dÄ… posiadaÅ‚y staÅ‚y dostÄ™p do informacji poufnych i kompetencje w zakresie podejmowania decyzji wywierajÄ…cych wpÅ‚yw na rozwój Grupy PMPG. Stanowiska o strategicznym znaczeniu dla Grupy PMPG zostaÅ‚y objÄ™te przez osoby poniżej wymienione:
Grzegorz Skowron-Moszkowicz – objÄ…Å‚ stanowisko CzÅ‚onka ZarzÄ…du ds. Strategii w AdMobile Sp. z o.o. BÄ™dzie odpowiedzialny za rozwój nowych rozwiÄ…zaÅ„ w obszarze marketingu mobilnego oraz strategiÄ™ rozwoju AdMobile. Przez ostatnie 2 lata Pan Grzegorz pracowaÅ‚ w firmie BOLS jako Product Group Manager na marce "Bols", wczeÅ›niej przez 7 lat - w firmie British American Tobacco, ostatnio jako Brand Manager marki "KENT".
Maciej Olejniczakowski awansujÄ…c na stanowisko CzÅ‚onka ZarzÄ…du ds. Operacyjnych zostaÅ‚ odpowiedzialny za wdrożenie strategii i rozwój spóÅ‚ki AdMobile. Pan Maciej przez ostatnie 2 lata byÅ‚ Dyrektorem ZarzÄ…dzajÄ…cym AdMobile. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ na stawisku Key Account Manager, w firmie Telecom Media, która w czerwcu 2004 zostaÅ‚a sprzedana przez Point Group Sp. z o.o. – dzisiejsza PMPG – do funduszu Inwestycyjnego BB Capital.
Matyldzie Szymalskiej peÅ‚niÄ…cej funkcjÄ™ Dyrektora ds. Sprzedaży Mediów Drukowanych zostaÅ‚a powierzona odpowiedzialność za wdrożenie nowej strategii rozwoju dziaÅ‚u, w tym także za procesy rekrutacyjne. Matylda pracuje w Media Point Group od 4 lat. WczeÅ›niej na stanowisku Managera.
Andrzej Gwiazda - objął stanowisko Dyrektora ds. Realizacji Produkcji w Media Point Group Sp. z o.o. w ramach nowego projektu telewizyjnego "Machina TV" . Jest odpowiedzialny za przygotowanie biblioteki kontentu do w/w projektu. Pan Andrzej przez ostatnie 7 lat pracował w Grupie ITI dla TVN, gdzie pełnił funkcję Szefa Działu Realizacji.
Witold Zorski, który doÅ‚Ä…czyÅ‚ do firmy jako Dyrektor ds. Mediów Interaktywnych odpowiada obecnie za wyodrÄ™bnienie agencji interaktywnej ze struktur Platformy Mediowej Point Group S.A. Poprzednio Pan Witold pracowaÅ‚ jako Project Manager w firmie Arc Worldwide Polska (Grupa Leo Burnett), gdzie odpowiadaÅ‚ za zarzÄ…dzanie projektami interaktywnymi dla takich firm jak: Philip Morris Polska, LG Electronics, Lockheed Martin.
Tatiana Matwijów - HR Manager objęła odpowiedzialność za caÅ‚oksztaÅ‚t procesów personalnych. Jej zadaniem bÄ™dzie zbudowanie dziaÅ‚u obsÅ‚ugujÄ…cego wszystkie spóÅ‚ki grupy, która w najbliższym czasie planuje znaczÄ…cy wzrost zatrudnienia, w tym na stanowiskach strategicznych. Przez ostatnie 4 lata Tatiana pracowaÅ‚a w firmie LU Polska (część koncernu Danone), gdzie jako Kierownik ds. Rozwoju i SzkoleÅ„ odpowiadaÅ‚a gÅ‚ównie za procesy szkoleniowe, rekrutacyjne, ocenÄ™ okresowÄ… i komunikacjÄ™ wewnÄ™trznÄ….
ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. realizuje strategiÄ™ rozwoju również poprzez rekrutacje osób na stanowiska o strategicznym znaczeniu dla firmy. Obecnie prowadzone sÄ… rekrutacje na kolejne stanowiska czÅ‚onków zarzÄ…du i rady nadzorczej.
| |
|