| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 10 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-01-27 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie przez Media Point Group Sp. z o.o. miesięcznika "FILM" | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG, Emitent) informuje, iż w dniu 26 stycznia 2007 roku ZarzÄ…d Media Point Group Sp. z o.o., wchodzÄ…cej w skÅ‚ad grupy PMPG przekazaÅ‚ Emitentowi zawiadomienie o podpisaniu w dniu 26 stycznia 2007 roku umowy ze spóÅ‚kÄ… Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o., z siedzibÄ… w Warszawie, której przedmiotem jest nabycie przez spóÅ‚kÄ™ Media Point Group Sp. z o.o. prawa do tytuÅ‚u miesiÄ™cznika "FILM", do znaków towarowych zwiÄ…zanych z wydawaniem miesiÄ™cznika, a także prawa do domeny internetowej www.film.com.pl wraz z materiaÅ‚ami archiwalnymi i innymi materiaÅ‚ami zebranymi przy powstawaniu wczeÅ›niejszych wydaÅ„ miesiÄ™cznika "FILM".
Nabycie przez spóÅ‚kÄ™ Media Point Group Sp. z o.o. prawa do tytuÅ‚u ma istotne znaczenie dla PMPG ze wzglÄ™du na fakt, iż miesiÄ™cznik "FILM" jest najstarszym (ukazuje siÄ™ od 1946 roku), majÄ…cym ugruntowanÄ… pozycjÄ™ na rynku polskim magazynem poÅ›wiÄ™conym kinematografii. Åšredni miesiÄ™czny nakÅ‚ad pisma to 60 tys. egzemplarzy. Redaktorem naczelnym jest Pan Marcin Prokop. Magazyn skierowany jest do entuzjastów kina, ludzi którzy majÄ… swój wÅ‚asny i niepowtarzalny styl.
Wraz z nabyciem prawa do wydawania miesięcznika "FILM", Media Point Group Sp. z o.o. stała się podmiotem uprawnionym do przyznawania prestiżowej nagrody filmowej "Złota Kaczka".
Media Point Group Sp. z o.o. rozpocznie wydawanie miesięcznika "FILM" od numeru marcowego (3/2007), a prace nad nim będą kontynuowane przez dotychczasową redakcję miesięcznika "FILM".
ZarzÄ…d Media Point Group Sp. z o.o. szacuje, że wydawanie miesiÄ™cznika "FILM" umożliwi zwiÄ™kszenie przychodów tej spóÅ‚ki o kolejne 20%, po planowanym ich zwiÄ™kszeniu o 10% w zwiÄ…zku z decyzjÄ… o cyklicznoÅ›ci projektu "Modne Miasta by Machina", o czym byÅ‚a mowa w raporcie bieżącym nr 9/2007.
Nabycie magazynu "FILM" wpisuje siÄ™ w strategiÄ™ rozwoju grupy, która ma na celu uczynienie z Platformy Mediowej Point Group S.A. jednego z liderów w sektorze "entertainment". Pozwoli również na udostÄ™pnienie atrakcyjnego kontentu filmowego (archiwum "FILM") w poÅ‚Ä…czeniu z muzycznym (archiwum "Machina") dla dynamicznie rosnÄ…cego rynku internetowego, mobilnego i premium SMS. | |
|