| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 9 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-01-25 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja ZarzÄ…du Platformy Mediowej Point Group S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Platformy Mediowej Point Group S.A. informuje iż w dniu 24 stycznia 2007 roku ZarzÄ…d Media Point Group Sp. z o.o., wchodzÄ…cej w skÅ‚ad grupy Platformy Mediowej Point Group podjÄ…Å‚ decyzjÄ™ o wydawaniu w sposób cykliczny nowego czasopisma "Modne Miasta by Machina" - magazyn wydawany ekskluzywnie, w dużym formacie.
DecyzjÄ™ podjÄ™to w oparciu o zakoÅ„czonÄ… sukcesem pilotażowÄ… (testowÄ…) edycjÄ™ czasopisma "Modne Miasta by Machina", która miaÅ‚a miejsce w styczniu 2007 roku.
"Modne Miasta by Machina" rozpoczyna seriÄ™ specjalnych wydaÅ„ skierowanym do mÅ‚odych i aktywnych odbiorców a także ludzi starszych ciekawych modnego i nowoczesnego Å›wiata. Liczba wydawanych emisji tego rodzaju planowana jest na 2 – 4 wydania rocznie, i zwiÄ™kszy o ok. 10 % przychody spóÅ‚ki Media Point Group Sp. z o. o.
Jak wynika z badaÅ„ przeprowadzonych przez TNS OBOP – w okresie od maja 2005 r. do czerwca 2006 r. – znaczÄ…co zwiÄ™kszyÅ‚o siÄ™ zainteresowanie czasopismami. Rok temu, co trzeci dorosÅ‚y Polak (32%), nie kupowaÅ‚ ani nie czytaÅ‚ żadnych czasopism, dziÅ› jest ich tylko 19 %.
Nowy tytuł "Modne Miasta" jest kolejnym po "Machinie", "?dlaczego", "Sporootym", "Dlatego!" i "Warsaw Point" magazynem wydawanym przez grupę PMPG.
| |
|