pieniadz.pl

Point Group SA
Plan trzyletni dla AWR WPROST – znacząco lepsze wyniki półrocza i podtrzymanie realizacji prognoz na koniec 2011 r.

26-08-2011


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 85 / 2011
Data sporzÄ…dzenia: 2011-08-26
Skrócona nazwa emitenta
PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP
Temat
Plan trzyletni dla AWR WPROST – znaczÄ…co lepsze wyniki póÅ‚rocza i podtrzymanie realizacji prognoz na koniec 2011 r.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
W nawiÄ…zaniu do opublikowanego 18 listopada 2010 r. Raportu Bieżącego nr 35/ 2010 w przedmiocie realizacji szacunkowych wyników finansowych, sporzÄ…dzonych wedÅ‚ug przyjÄ™tego planu finansowego
na lata 2010 – 2013 r., dla gÅ‚ównego aktywa Grupy KapitaÅ‚owej Platforma Mediowa Point Group S.A.,
jakim jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost Sp. z o.o. (AWR Wprost), ZarzÄ…d SpóÅ‚ki Platforma Mediowa
Point Group S.A. (Emitent), informuje, iż dokonaÅ‚ cyklicznej - pozytywnej - oceny możliwoÅ›ci realizacji opublikowanych szacunków i przekazuje do publicznej wiadomoÅ›ci stanowisko o podtrzymaniu konserwatywnej prognozy dla AWR Wprost zarówno na koniec roku obrotowego 2011, jak i kolejne lata objÄ™te prognozÄ….

Podstawa i istotne zaÅ‚ożenia prezentowanych szacunków:

PodstawÄ… prezentowanych szacunków jest przyjÄ™ty plan finansowy dla AWR Wprost na lata 2010 – 2013 r.
Istotne zaÅ‚ożenia prezentowanych szacunków zostaÅ‚y podane przez Emitenta w Raporcie Bieżącym nr 35/2010
z dnia 18 listopada 2010 roku i nie uległy one zmianie.

Sposób monitorowania AWR "Wprost" sp. z o.o. w okresie styczeÅ„ – czerwiec 2011 r.:

Kondycja finansowa AWR Wprost jest monitorowana na koniec każdego kwartału.
Za dwa kwartaÅ‚y 2011 roku AWR Wprost osiÄ…gnęła przychód w wysokoÅ›ci 24,6 mln zÅ‚ i EBITDA w wysokoÅ›ci
6,0 mln zÅ‚. Jest to wiÄ™cej niż w pierwotnych zaÅ‚ożeniach szczegóÅ‚owych przyjÄ™tych do opublikowanej prognozy na rok 2011, jednak osiÄ…gniÄ™ty wzrost wyniku jest gÅ‚ównie efektem przesuniÄ™cia części planowanych wydatków, w tym marketingowych, na II póÅ‚rocze 2011 roku. Z uwagi na to oraz ze wzglÄ™du na duża zmienność na rynku reklamowym wyniki na koniec I póÅ‚rocza 2011 roku nie mogÄ… stanowić podstawy do oceny realizacji prognozy dla AWR Wprost na caÅ‚y rok 2011. StÄ…d też decyzja ZarzÄ…du o podtrzymaniu wczeÅ›niej opublikowanej prognozy.

Szacunkowe wyniki oraz okres, którego dotyczy prognoza:

PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY:
1. P2011 - 41 180 TYS. PLN;
2. P2012 - 43 358 TYS. PLN;
3. P2013 - 46 143 TYS. PLN

KOSZTY OPERACYJNE:
1. P2011 - 38 334 TYS. PLN;
2. P2012 - 39 439 TYS. PLN;
3. P2013 - 39 894 TYS. PLN.

W TYM PROMOCJA I SPRZEDAÅ»:
1. P2011 - 15 104 TYS. PLN;
2. P2012 - 15 330 TYS. PLN;
3. P2013 - 15 079 TYS. PLN.

EBITDA:
1. P2011 - 2 846 TYS. PLN;
2. P2012 - 3 919 TYS. PLN;
3. P2013 - 6 250 TYS. PLN.

ZYSK BRUTTO:
1. P2011 - 2 043 TYS. PLN;
2. P2012 - 3 081 TYS. PLN;
3. P2013 - 5 574 TYS. PLN.



Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm