| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 59 | / | 2011 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2011-07-05 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umowy znączacej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (Emitent, PMPG) z siedzibą w Warszawie informuje,
iż w dniu 4 lipca 2011 r. Emitent podpisał trójstronną umowę o współpracy (Umowa) ze spółką zależną Index Copernicus International S.A. (ICI) z siedzibą w Warszawie, reprezentowaną przez
Mirosława Reka – Prezesa Zarządu, a Spółką Internetowy Dom Handlowy S.A. (IDH) z siedzibą
w Warszawie reprezentowaną przez Łukasza Bartczaka – Prezesa Zarządu.
Niniejsza umowa określa warunki współpracy pomiędzy Stronami w zakresie promocji i reklamy wybranych przez ICI produktów i usług oferowanych przez IDH, przy współudziale IDH, w mediach będących własnością Emitenta, pośrednio kontrolowanych lub współpracujących z Emitentem.
Niniejszym ICI zleca PMPG przeprowadzenie kampanii reklamowej usług i produktów oferowanych przez IDH w mediach należących do PMPG lub przez nią kontrolowanych.
Strony postanowiły, iż za przeprowadzenie ww. kampanii, PMPG otrzyma od ICI wynagrodzenie w wysokości 3 096 825 zł (słownie: trzy miliony dziewięćdziesiąt sześć tysięcy osiemset dwadzieścia pięć złotych) netto, powiększone o wartość podatku od towarów i usług.
Powyższe wynagrodzenie przekracza 10% wartości kapitałów własnych Emitenta, przez co spełnione
są kryteria znaczącej umowy.
PMPG rozpocznie wykonywanie zleconych zadań w terminie najpóźniej do dnia 1 września 2011 roku
i realizować je będzie nie dłużej niż przez okres 1 (słownie: jednego) roku od daty ukazania się pierwszego materiału reklamowego, aż do wyczerpania przewidzianego budżetu.
| |
|