| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 11 | / | 2014 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2014-03-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognoza skonsolidowanych wyników finansowych Grupy KapitaÅ‚owej Platforma Mediowa Point Group S.A. na rok 2014 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d spóÅ‚ki pod firmÄ… Platforma Mediowa Point Group S.A. z siedzibÄ… w Warszawie (dalej jako Emitent), w nawiÄ…zaniu do raportu bieżącego nr 7/2014 z dnia 24 lutego 2014 roku, niniejszym przekazuje do publicznej wiadomoÅ›ci prognozÄ™ wybranych skonsolidowanych wyników finansowych Grupy KapitaÅ‚owej Platforma Mediowa Point Group S.A. za okres od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku.
Zgodnie ze sporządzoną prognozą, wybrane skonsolidowane wyniki Grupy Kapitałowej Emitenta wyniosą w okresie od dnia 1 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku odpowiednio:
• Przychody ze sprzedaży – 64 063 tys. zÅ‚. • EBITDA – 8 008 tys. zÅ‚.
Przy sporządzeniu prognozy uwzględniono następujące czynniki i założenia:
A. Niezależne od Emitenta: • kurs euro na poziomie 4,3 PLN, • wzrost gospodarczy na poziomie 2,7 proc., • zmniejszenie przychodów na rynku reklamy w magazynach na poziomie 10-14 proc., • zwiÄ™kszanie wykorzystania technologii cyfrowych, • zwiÄ™kszenie dostÄ™pnoÅ›ci, wykorzystania i jakoÅ›ci technologii informacyjno-komunikacyjnych przez rozwój kultury informatycznej, • konkurencyjność na rynku tygodników opinii, których obecnie ukazuje siÄ™ w Polsce 12, • konsolidacja gÅ‚ównych konkurentów.
B. PodlegajÄ…ce wpÅ‚ywowi ze strony Emitenta: • wzrost efektywnoÅ›ci operacyjnej, • restrykcyjna polityka budżetowa, • ceny zakupu oszacowane na bazie aktualnych umów, • utrzymanie obecnego udziaÅ‚u w rynku reklamy i prasy przy obecnej elastycznoÅ›ci popytu na prasÄ™, • konieczność zwiÄ™kszenia wsparcia na rozwój aplikacji internetowych i mobilnych, wspierajÄ…cych rozwój gÅ‚ównych aktywów prasowych, • gÅ‚ównymi aktywami Grupy pozostajÄ… spóÅ‚ki Agencja Wydawniczo-Reklamowa "WPROST" sp. z o.o., wydawca tygodnika "WPROST", oraz Orle Pióro sp. z o.o., wydawca "Tygodnika Lisickiego – Do Rzeczy".
Sposób monitorowania przez Emitenta możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników.
ZarzÄ…d Emitenta monitorować bÄ™dzie realizacjÄ™ prognozy skonsolidowanych wyników finansowych Grupy KapitaÅ‚owej poprzez system raportów kwartalnych funkcjonujÄ…cych wewnÄ…trz Grupy. Ocena możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników dokonywana bÄ™dzie w oparciu o analizÄ™ przychodów ze sprzedaży i ponoszonych kosztów oraz analizÄ™ i aktualizacjÄ™ przyjÄ™tych zaÅ‚ożeÅ„. Emitent zamieszczać bÄ™dzie ocenÄ™ możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników w raportach okresowych przekazywanych do publicznej wiadomoÅ›ci. Korekta prognozy dokonywana bÄ™dzie na podstawie decyzji ZarzÄ…du i przekazywana raportem bieżącym.
| |
|