| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 35 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-07-04 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| POLNORD | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Sprzedaż i wydania lokali w I póÅ‚roczu 2011 r. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| POLNORD SA ("SpóÅ‚ka", "Polnord") informujÄ™, iż w I póÅ‚roczu 2011 r. Grupa KapitaÅ‚owa Polnord sprzedaÅ‚a 622 lokale (584 z uwzglÄ™dnieniem anulacji) tj. wzrost o 86% w stosunku do analogicznego okresu w 2010 roku, z tego w II kwartale 2011 r. zostaÅ‚o zawartych 319 umów sprzedaży (300 z uwzglÄ™dnieniem anulacji). SpóÅ‚ka przewiduje, iż w caÅ‚ym 2011 roku Grupa KapitaÅ‚owa Polnord sprzeda ok. 1400 lokali tj. ok. 57% wiÄ™cej niż w 2010 roku.
Ponadto od poczÄ…tku bieżącego roku do 30.06.2011 r. Grupa KapitaÅ‚owa Polnord wydaÅ‚a Klientom 206 lokali, z czego ok. 73% tj. 150 wydaÅ„ miaÅ‚o miejsce w II kwartale 2011 r. Z uwagi na fakt, iż w II póÅ‚roczu 2011 r. zostanÄ… oddane do użytkowania lokale mieszkalne realizowane w ramach 6 projektów deweloperskich, SpóÅ‚ka oczekuje, w tym okresie, istotnego wzrostu liczby wydaÅ„, w porównaniu do I póÅ‚rocza 2011 r. SpóÅ‚ka przewiduje, iż w caÅ‚ym 2011 roku Grupa KapitaÅ‚owa Polnord wyda nie mniej niż 825 lokali.
Dla porównania i zobrazowania dynamicznego wzrostu powyższych parametrów, SpóÅ‚ka informuje, iż Grupa KapitaÅ‚owa Polnord, w analogicznym okresie roku ubiegÅ‚ego tj. w I póÅ‚roczu 2010 r., sprzedaÅ‚a 333 lokale (268 z uwzglÄ™dnieniem anulacji), z tego w II kwartale 2010 r. zostaÅ‚o zawartych 186 umów sprzedaży (149 z uwzglÄ™dnieniem anulacji). W 2010 roku Grupa KapitaÅ‚owa Polnord sprzedaÅ‚a 891 lokali (775 z uwzglÄ™dnieniem anulacji). Ponadto w I póÅ‚roczu 2010 r. Grupa KapitaÅ‚owa Polnord wydaÅ‚a Klientom 289 lokali, z czego ok. 53% tj. 153 wydaÅ„ miaÅ‚o miejsce w II kwartale 2010 r., natomiast w caÅ‚ym 2010 r. zostaÅ‚o wydanych 525 mieszkaÅ„.
SpóÅ‚ka podkreÅ›la, iż wyraźnie lepsze wyniki sprzedaży mieszkaÅ„ osiÄ…gniÄ™te dotÄ…d w 2011 roku to efekt konsekwentnie realizowanej strategii uatrakcyjniania oferty Polnord, przy jednoczesnym zwiÄ™kszaniu efektywnoÅ›ci sprzedaży.
| |
|