| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 18 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-12-31 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PRIMA MODA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Weryfikacja prognozy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Prima Moda S.A. po wstÄ™pnych analizach finansowych za ostatni kwartaÅ‚ 2009 informuje, że prognoza wyników finansowych SpóÅ‚ki ( dostÄ™pna na www.primamoda.com.pl ) zostaÅ‚a zrealizowana w zakresie przychodów ze sprzedaży na poziomie przekraczajÄ…cym 43 mln zÅ‚. Zysk operacyjny szacowany jest na poziomie
okoÅ‚o minus 1,9 mln zÅ‚. ZnaczÄ…cy wpÅ‚yw na wynik finansowy Prima Moda S.A. miaÅ‚ wzrost kursu EURO, który spowodowaÅ‚ wzrost kosztów najmu lokali oraz niższÄ… od zakÅ‚adanej marżę brutto na sprzedaży. Wymienione czynniki miaÅ‚y bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na wydÅ‚użenie okresu osiÄ…gniÄ™cia rentownoÅ›ci salonów otwartych w 2009. Dodatkowo na wynik finansowy wpÅ‚ynęły inwestycje, dziaÅ‚ania marketingowe, promujÄ…ce i pozycjonujÄ…ce markÄ™ Prima Moda na rynku konsumentów. Efektem tych dziaÅ‚aÅ„ jest wzmocnienie rozpoznawalnoÅ›ci marki, 60% wzrost sprzedaży w stosunku do 2008 roku oraz pozyskanie staÅ‚ych Klientów w poszerzonej grupie docelowej.
W ocenie Zarządu wymierne korzyści finansowe z podjętych i konsekwentnie prowadzonych działań widoczne będą w kolejnych okresach rozliczeniowy. | |
|