| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2011 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2011-02-23 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| POWER MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Powołanie Członków Rady Nadzorczej Power Media S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Power Media S.A. informuje, iż Rada Nadzorcza działając na podstawie § 19 ust. 4 Statutu Spółki oraz 2 ust. 6 Regulaminu Rady Nadzorczej Power Media S.A. powołała w dniu 23 lutego 2011 roku uchwałą nr 1/2011 Pana Tomasza Stanko oraz uchwałą nr 2 Pana Łukasza Kocura na stanowiska członków Rady Nadzorczej Spółki.
Pan Tomasz Stanko jest absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (Gospodarka Narodowa, Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne), a także studiów podyplomowych Wyższej Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie z zakresu zarządzania projektami współfinansowanymi z dotacji Unii Europejskiej.
Obecnie jest Członkiem Zarządu (na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora ds. Rozwoju) i zarazem współwłaścicielem firmy consultingowej REFUNDA Sp. z o.o., która z powodzeniem świadczy podmiotom prywatnym i publicznym profesjonalne usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze prawa, ekonomii i finansów. Jest odpowiedzialny m.in. za organizację i nadzór pracy pracowników firmy oraz za aktywną sprzedaż i kontakt z klientami, w tym także negocjowanie i podpisywanie umów. Odpowiada również za marketing, zakupy i utrzymanie infrastruktury biura i jego wyposażenia. Ponadto współpracuje z księgowością spółki, planując i kontrolując jej budżet oraz plan finansowy.
W latach 2006 - 2010 – na stanowisku Dyrektora Operacyjnego oraz Pełnomocnika Zarządu ds. Systemu Jakości w międzynarodowym polsko-włoskim przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym. Do jego zadań należało m.in. zarządzanie pionem administracyjno-organizacyjnym spółki, kooperacja z działem księgowym, kadry i płace, planowanie i realizacja projektów inwestycyjnych firmy, utrzymywanie SZJ ISO 9001, opracowywanie i realizacja rocznych budżetów, reprezentowanie firmy na zewnątrz (w tym negocjacje i zawieranie umów na dostawy sprzętu i usług).
W powyższym okresie Tomasz Stanko był również Radnym Miasta Wrocławia, aktywnie realizując się na polu społecznym i obywatelskim.
W latach wcześniejszych, tj. od 2000 do 2006 roku – Asystent Wiceprezydenta Miasta Wrocławia, a następnie Specjalista ds. Funduszy UE w Urzędzie Miasta i w Centrum Funduszy Europejskich oraz Fischer&Partner Polska; Konsultant ds. projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych (UE, kredyt bankowy, leasing, itp.); szkoleniowiec/wykładowca w zakresie pozyskiwania, realizacji i rozliczania dotacji unijnych.
Według złożonego oświadczenia, Pan Tomasz Stańko:
- nie prowadzi poza przedsiębiorstwem Spółki innej działalności podstawowej, która ma istotne znaczenie dla Spółki,
- nie został skazana za przestępstwo oszustwa,
- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organu administrującego, zarządzającego lub nadzorczego w podmiotach, które w okresie jej kadencji znalazły się w stanie upadłości lub likwidacji lub w których wprowadzono zarząd komisaryczny, - nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub regulacyjnych (w tym organizacji związkowych),
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych jakiegokolwiek emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu spraw jakiegokolwiek emitenta w okresie poprzednich pięciu lat.
Pan Stanko nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS - - RMF par. 28 pkt 6.
Pan Łukasz Kocur jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, wydziału Zarządzania.
W 2000 roku dodatkowo ukończył Podyplomowe Studium Systemów Informacyjnych na wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Od 2009 jest studentem studiów podyplomowych MBA (Master of Business Administration) w Wyższej Szkole Bankowej i Franklin University, Columbus Ohio.
Przebieg kariery zawodowej:
od 2007 kierownik gospodarki materiałowej w Parker Hannifin Sp. z o.o.
2006 – 2007 starszy specjalista ds. Gospodarki materiałowej w LG.Philips LCD Sp. z o.o.
2004 – 2006 planista produkcji w Faurecia Wałbrzych Sp. z o.o.
1999 – 2004 specjalista ds. Zamówień i dostaw w Volvo Polska Sp. z o.o.
Oprócz wskazanych powyżej, Pan Kocur nie był w ciągu ostatnich pięciu lat i nie jest obecnie
członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych, ani też wspólnikiem w spółkach kapitałowych lub osobowych.
Według złożonego oświadczenia, Pan Łukasz Kocur:
- nie prowadzi poza przedsiębiorstwem Spółki innej działalności podstawowej, która ma istotne znaczenie dla Spółki,
- nie został skazana za przestępstwo oszustwa,
- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organu administrującego, zarządzającego lub nadzorczego w podmiotach, które w okresie jej kadencji znalazły się w stanie upadłości lub likwidacji lub w których wprowadzono zarząd komisaryczny, - nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub regulacyjnych (w tym organizacji związkowych),
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych jakiegokolwiek emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu spraw jakiegokolwiek emitenta w okresie poprzednich pięciu lat.
Pan Kocur nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS - - RMF par. 28 pkt 6.
Podstawa prawna przekazania raportu:
§ 5 ust. 1 pkt 22 RMF ws. informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych
| |
|