pieniadz.pl

Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA
Powołanie członków Zarządu

21-04-2011


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 7 / 2011
Data sporzÄ…dzenia: 2011-04-21
Skrócona nazwa emitenta
PZU SA
Temat
PowoÅ‚anie czÅ‚onków ZarzÄ…du
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Powszechny ZakÅ‚ad UbezpieczeÅ„ SpóÅ‚ka Akcyjna ("PZU", "SpóÅ‚ka") informuje, że w dniu 21 kwietnia 2011 r. Rada Nadzorcza SpóÅ‚ki, w wyniku przeprowadzonego postÄ™powania kwalifikacyjnego, powoÅ‚aÅ‚a w skÅ‚ad ZarzÄ…du PZU SA:

1. Pana PrzemysÅ‚awa DÄ…browskiego i powierzyÅ‚a mu peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka ZarzÄ…du SpóÅ‚ki (powoÅ‚anie na nowÄ… kadencjÄ™ nastÄ™puje od dnia 28 czerwca 2011 r. lub od dnia nastÄ™pnego po odbyciu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia SpóÅ‚ki zatwierdzajÄ…cego sprawozdanie finansowe za 2010 rok, w przypadku gdyby Zwyczajne Walne Zgromadzenie odbyÅ‚o siÄ™ po dniu 27 czerwca 2011 r.);

2. Pana Marcina Halbersztadta i powierzyÅ‚a mu peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka ZarzÄ…du SpóÅ‚ki (powoÅ‚anie na obecnÄ… kadencjÄ™ nastÄ™puje z dniem 15 maja 2011 r. oraz na nowÄ… kadencjÄ™ od dnia 28 czerwca 2011 r. lub od dnia nastÄ™pnego po odbyciu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia SpóÅ‚ki zatwierdzajÄ…cego sprawozdanie finansowe za 2010 rok, w przypadku gdyby Zwyczajne Walne Zgromadzenie odbyÅ‚o siÄ™ po dniu 27 czerwca 2011 r.);

3. Pana Witolda Jaworskiego i powierzyÅ‚a mu peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka ZarzÄ…du SpóÅ‚ki (powoÅ‚anie na nowÄ… kadencjÄ™ nastÄ™puje od dnia 28 czerwca 2011 r. lub od dnia nastÄ™pnego po odbyciu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia SpóÅ‚ki zatwierdzajÄ…cego sprawozdanie finansowe za 2010 rok, w przypadku gdyby Zwyczajne Walne Zgromadzenie odbyÅ‚o siÄ™ po dniu 27 czerwca 2011 r.);

4. Pana Bogusława Skuzę i powierzyła mu pełnienie funkcji członka Zarządu (powołanie na nową kadencję następuje z dniem 1 lipca 2011 r.);

5. Pana Tomasza Tarkowskiego i powierzyÅ‚a mu peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka ZarzÄ…du (powoÅ‚anie na obecnÄ… kadencjÄ™ z dniem 21 kwietnia 2011 r. oraz na nowÄ… kadencjÄ™ od dnia 28 czerwca 2011 r. lub od dnia nastÄ™pnego po odbyciu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia SpóÅ‚ki zatwierdzajÄ…cego sprawozdanie finansowe za 2010 rok, w przypadku gdyby Zwyczajne Walne Zgromadzenie odbyÅ‚o siÄ™ po dniu 27 czerwca 2011 r.);

6. Pana Ryszarda Trepczyńskiego i powierzyła mu pełnienie funkcji członka Zarządu (powołanie na nową kadencję następuje z dniem 1 lipca 2011 r.);

Bieg nowej kadencji rozpoczyna siÄ™ od dnia 28 czerwca 2011 r. lub od dnia nastÄ™pnego po odbyciu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia SpóÅ‚ki zatwierdzajÄ…cego sprawozdanie finansowe za 2010 rok, w przypadku gdyby Zwyczajne Walne Zgromadzenie odbyÅ‚o siÄ™ po dniu 27 czerwca 2011 r. i obejmuje trzy kolejne peÅ‚ne lata obrotowe. Pierwszym peÅ‚nym rokiem obrotowym jest rok 2012.

Rada Nadzorcza PZU podjęła decyzjÄ™ o przeprowadzeniu postÄ™powania kwalifikacyjnego na Prezesa i czÅ‚onków ZarzÄ…du SpóÅ‚ki z uwagi na upÅ‚ywajÄ…cÄ… w dniu 27 czerwca 2011 r. kadencjÄ™ ZarzÄ…du.

Å»yciorysy powoÅ‚anych czÅ‚onków ZarzÄ…du:

Przemysław Dąbrowski
Pan PrzemysÅ‚aw DÄ…browski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek informatyka oraz studiów podyplomowych z zarzÄ…dzania. UzyskaÅ‚ również tytuÅ‚ MBA Uniwersytetu Illinois oraz ukoÅ„czyÅ‚ program Warsaw-Illinois Executive MBA. UkoÅ„czyÅ‚ szereg szkoleÅ„ z zakresu finansów i rachunkowoÅ›ci m. in. Certified Diploma In Finance, organizowane przez ACCA.

Pan PrzemysÅ‚aw DÄ…browski posiada szerokie doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu finansami w ubezpieczeniach, w zarzÄ…dzaniu inwestycjami finansowymi oraz w przeprowadzaniu dużych transakcji finansowych. Ponadto dysponuje praktycznÄ… i teoretycznÄ… wiedzÄ… ksiÄ™gowÄ…, znajomoÅ›ciÄ… zagadnieÅ„ podatkowych oraz elementów matematyki aktuarialnej.

KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczÄ…Å‚ w roku 1993. W latach 1993-1998 pracowaÅ‚ jako analityk i kontroler finansowy w Whirlpool Polska Sp. z o.o. W latach 1998–2000 byÅ‚ Skarbnikiem w AIG Polska. W latach 2000–2001 peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ Dyrektora Finansowego, CzÅ‚onka ZarzÄ…du Creative Team SA (Grupa Elektrim). W latach 2001-2006 byÅ‚ Dyrektorem Biura Planowania i Kontrolingu w PZU SA. W latach 2006-2008 pracowaÅ‚ w firmach doradczych AT Kearney i Accenture na stanowisku Managera a nastÄ™pnie Senior Managera. Od października 2008 roku do marca 2009 roku peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ Dyrektora – ZastÄ™pcy Szefa Pionu Finansowego w Centrali PZU SA i PZU Å»ycie SA. Od listopada 2008 roku do lutego 2009 roku byÅ‚ Dyrektorem Biura Planowania i Kontrolingu w Centrali PZU SA i PZU Å»ycie SA, nastÄ™pnie od marca 2009 roku Dyrektorem Biura ZarzÄ…dzania InformacjÄ… w Centrali PZU SA i PZU Å»ycie SA. Od stycznia 2010 roku peÅ‚ni funkcjÄ™ Wiceprezesa ZarzÄ…du PZU Å»ycie SA. Ponadto od kwietnia 2009 roku byÅ‚ Dyrektorem ZarzÄ…dzajÄ…cym ds. Finansów w Grupie PZU, zaÅ› od stycznia 2010 roku Dyrektorem Grupy PZU ds. Finansów w Centrali PZU. Od 21 grudnia 2010 r. peÅ‚ni funkcjÄ™ CzÅ‚onka ZarzÄ…du PZU SA. Jako CzÅ‚onek ZarzÄ…du PZU SA odpowiada za Pion Finansowy.

Pan PrzemysÅ‚aw DÄ…browski zasiada ponadto w radach nadzorczych nastÄ™pujÄ…cych spóÅ‚ek zależnych od PZU Å»ycie SA a poÅ›rednio również od PZU SA: PZU Asset Management SA, TFI PZU SA oraz Tower Inwestycje Sp. z o.o.

Zgodnie z oÅ›wiadczeniem zÅ‚ożonym przez Pana PrzemysÅ‚awa DÄ…browskiego, nie prowadzi on dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec SpóÅ‚ki, jak również nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu konkurencyjnej spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej lub czÅ‚onek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej oraz nie jest wpisany w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku, Nr. 168, poz. 1186, z późn. zm.).

Pan Marcin Halbersztadt

Pan Marcin Halbersztadt jest absolwentem wydziału Zarządzania i Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Pan Marcin Hallbersztadt posiada szerokie doÅ›wiadczenie w analizie oraz rozwoju systemów IT, zarzÄ…dzaniu obszarem IT w organizacji z obszaru usÅ‚ug ubezpieczeniowych a także w zarzÄ…dzaniu zmianÄ… w obszarze IT, zwÅ‚aszcza w procesie centralizacji usÅ‚ug informatycznych oraz ksiÄ™gowych.

KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczynaÅ‚ w Prokom Software S.A. gdzie w latach 1997-1998 jako specjalista do spraw wdrożeÅ„ zajmowaÅ‚ siÄ™ wdrożeniem systemów FK-X i Insurer dla kilku inspektoratów PZU SA na Dolnym ÅšlÄ…sku. W latach 1998 – 2005 pracowaÅ‚ w Siemens Sp. z o.o., kolejno na stanowiskach Starszego Konsultanta, przedstawiciela handlowego, Dyrektora Handlowego oraz Dyrektora DziaÅ‚u WdrożeÅ„ Zintegrowanych Systemów Informatycznych dla przedsiÄ™biorstw w Siemens Business Services. W latach 2005-2010 byÅ‚ Prezesem ZarzÄ…du Allianz Business Services Ltd. z siedzibÄ… w BratysÅ‚awie, gdzie zajmowaÅ‚ siÄ™ budowaniem Centrum Informatyczno-Finansowego dla spóÅ‚ek z holdingu Allianz New Europe, które to obsÅ‚uguje obecnie Klientów w dziewiÄ™ciu krajach Europy centralnej i wschodniej w zakresie informatyki, ksiÄ™gowoÅ›ci, finansów oraz wybranych procesów ubezpieczeniowych.

Pan Marcin Halbersztadt wielokrotnie uczestniczyÅ‚ w monitorowaniu, prowadzeniu i koordynacji wdrożeÅ„ kluczowych projektów IT a także szkoliÅ‚ z metodologii Project Management osoby realizujÄ…ce projekty. Jest laureatem kilku nagród branżowych zarówno osobistych jak i dla prowadzonych firm i dziaÅ‚ów za osiÄ…gniÄ™cia na polu informatyki.

Zgodnie z oÅ›wiadczeniem zÅ‚ożonym przez Pana Marcina Halbersztadta obecnie peÅ‚ni on funkcjÄ™ Prezesa ZarzÄ…du Halbersztadt Sp. z o.o. (obrót nieruchomoÅ›ciami), z której zamierza zÅ‚ożyć rezygnacjÄ™ z koÅ„cem kwietnia br. oraz prowadzi dziaÅ‚alność gospodarczÄ… pod nazwÄ… Mediklinik Marcin Halbersztadt (usÅ‚ugi medyczne oraz obrót nieruchomoÅ›ciami), którÄ… zamierza zawiesić na czas wykonywania funkcji czÅ‚onka ZarzÄ…du PZU.

Pan Marcin Halbersztadt nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec SpóÅ‚ki, jak również nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu konkurencyjnej spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej lub czÅ‚onek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej oraz nie jest wpisany w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku, Nr. 168, poz. 1186, z późn. zm.).

Pan Witold Jaworski
Pan Witold Jaworski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (magister ekonomii), Fachhochschule fur Wirtschaft w Berlinie (stypendium) oraz Eurekans Management Development Program oraz doktorem nauk ekonomicznych. W latach 2001-2010 był adiunktem w Katedrze Ubezpieczeń Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Pan Witold Jaworski posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu produktami ubezpieczeniowymi oraz sprzedażą.

Od lutego 1998 roku do marca 2001 roku pracowaÅ‚ w McKinsey & Company, najpierw na stanowisku Business Analysts, a nastÄ™pnie na stanowisku Associate. Od grudnia 2000 roku do lipca 2001 roku pracowaÅ‚ jako starszy wykÅ‚adowca na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od lipca 2002 roku do marca 2004 roku pracowaÅ‚ w McKinsey & Company na stanowisku associate, a nastÄ™pnie od kwietnia do maja 2004 roku na stanowisku Engagement Manager. Od maja do grudnia 2004 roku zatrudniony na stanowisku ZastÄ™pcy Dyrektora w Biurze Produktów Ubezpieczeniowych PZU SA. Od grudnia 2004 roku do wrzeÅ›nia 2006 roku pracowaÅ‚ jako Dyrektor ds. Produktów Komunikacyjnych w Biurze ZarzÄ…dzania Produktami PZU SA, gdzie od lipca 2006 roku do lipca 2007 roku peÅ‚niÅ‚ obowiÄ…zki dyrektora Biura ZarzÄ…dzania Produktami PZU SA. Od wrzeÅ›nia 2006 roku do lipca 2007 roku zajmowaÅ‚ stanowisko Dyrektora ZarzÄ…dzajÄ…cego ds. Produktów Ubezpieczeniowych PZU SA, zaÅ› w lipcu 2007 roku Dyrektora ZarzÄ…dzajÄ…cego ds. Klienta Masowego. Od 14 grudnia 2007 roku peÅ‚ni funkcjÄ™ CzÅ‚onka ZarzÄ…du PZU SA. Jako CzÅ‚onek ZarzÄ…du PZU SA odpowiada za zarzÄ…dzanie sieciÄ…, pion klienta masowego, sprzedaż i zarzÄ…dzanie produktami oraz marketing. Od grudnia 2005 roku do wrzeÅ›nia 2007 roku Pan Witold Jaworski byÅ‚ czÅ‚onkiem Rady Nadzorczej PZU Litwa i PZU Litwa Å»ycie.
Od kwietnia 2008 roku peÅ‚ni funkcjÄ™ czÅ‚onka, a od maja 2008 roku WiceprzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU SA. Od lipca 2008 roku peÅ‚ni również funkcjÄ™ czÅ‚onka, a od wrzeÅ›nia 2008 roku WiceprzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU SA. W czerwcu 2008 roku zostaÅ‚ powoÅ‚any do Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, od czerwca 2009 roku peÅ‚ni funkcjÄ™ PrzewodniczÄ…cego Rady. Od maja 2008 roku Pan Witold Jaworski peÅ‚ni również funkcjÄ™ CzÅ‚onka Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby UbezpieczeÅ„.

Zgodnie z oÅ›wiadczeniem zÅ‚ożonym przez Pana Witolda Jaworskiego, nie prowadzi on dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec SpóÅ‚ki, jak również nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu konkurencyjnej spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej lub czÅ‚onek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej oraz nie jest wpisany w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku, Nr. 168, poz. 1186, z późn. zm.).

Pan Bogusław Skuza
Pan Bogusław Skuza jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Wydział Ekonomii Transportu, kierunek Ekonomia Handlu Zagranicznego. Studia ukończył w 1979 roku.
Pan BogusÅ‚aw Skuza posiada bogate doÅ›wiadczenie w branży finansowej, a szczególnie ubezpieczeniowej.

KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczÄ…Å‚ w latach 1979-1985 w TUiR Warta SA jako pracownik w Dziale Likwidacji Szkód. W latach 1985-1991 byÅ‚ Generalnym Przedstawicielem TUiR WARTA SA na USA i KanadÄ™. W latach 1991-1992 zatrudniony jako Manager DziaÅ‚u UbezpieczeÅ„ i RoszczeÅ„ w Gdynia America Line Inc., natomiast w latach 1992-1999 jako Country Manager i Wiceprezes ZarzÄ…du w Marsh & McLennan Polska Sp. z o.o. W latach 1998-2000 peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ Wiceprezesa ZarzÄ…du w Towarzystwie UbezpieczeÅ„ Å»yciowych i Emerytalnych Petrus SA oraz funkcjÄ™ Prezesa ZarzÄ…du w Fiat Ubezpieczenia SA. W latach 2000-2008 byÅ‚ Prezesem ZarzÄ…du Skandia Å»ycie Towarzystwo UbezpieczeÅ„ SA. W latach 2008-2010 peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ CzÅ‚onka ZarzÄ…du Grupy oraz Regionalnego Dyrektora ZarzÄ…dzajÄ…cego na EuropÄ™ CentralnÄ… i WschodniÄ… w Intrum Justitia AB.

Pan BogusÅ‚aw Skuza ponadto peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ PrzewodniczÄ…cego Rady Nadzorczej dla spóÅ‚ek Intrum Justitia w Polsce, Czechach, SÅ‚owacji i na WÄ™grzech.

Pan BogusÅ‚aw Skuza w latach 1992-1998 peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ CzÅ‚onka zaÅ‚ożyciela i Sekretarza Generalnego Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, natomiast w latach 2002-2008 peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ CzÅ‚onka ZarzÄ…du Polskiej Izby UbezpieczeÅ„. Od maja 2009 jest CzÅ‚onkiem Rady Dobrych Praktyk przy Polskiej Izbie UbezpieczeÅ„.

Zgodnie z oÅ›wiadczeniem zÅ‚ożonym przez Pana BogusÅ‚awa SkuzÄ™, obecnie jest zatrudniony w Intrum Justitia Sp. z o.o. (windykacja należnoÅ›ci i zarzÄ…dzanie wierzytelnoÅ›ciami) oraz jest jednym z udziaÅ‚owców Fraktal Finance Sp. z o.o.

Przed rozpoczęciem pełnienia funkcji członka Zarządu PZU zamierza zakończyć pracę w Intrum Justitia Sp. z o.o.

Pan BogusÅ‚aw Skuza nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec SpóÅ‚ki, jak również nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu konkurencyjnej spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej lub czÅ‚onek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej oraz nie jest wpisany w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku, Nr. 168, poz. 1186, z późn. zm.).

Pan Tomasz Tarkowski
Pan Tomasz Tarkowski jest absolwentem WydziaÅ‚u Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej SzkoÅ‚y UbezpieczeÅ„ i BankowoÅ›ci. UkoÅ„czyÅ‚ również studia podyplomowe "BezpieczeÅ„stwo ruchu drogowego" na Wojskowej Akademii Technicznej i "Ubezpieczenia Gospodarcze" na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

W latach 2001-2005 był uczestnikiem programu szkoleniowego "Akademia PZU" przeznaczonego dla wyselekcjonowanej kadry Grupy PZU. I etap programu stanowiły studia podyplomowe z zakresu ubezpieczeń gospodarczych organizowane przez Akademię Ekonomiczną w Krakowie. II etap programu obejmował m.in. szkolenia z zakresu zarządzania. Celem projektu było wyselekcjonowanie przyszłej kadry menedżerskiej Grupy PZU.

Pan Tomasz Tarkowski posiada szerokie doÅ›wiadczenie z zakresu organizacji i zarzÄ…dzania procesem likwidacji szkód i Å›wiadczeÅ„ we wszystkich rodzajach ubezpieczeÅ„, a także w inicjowaniu i organizacji wdrażania nowych technik, procedur i zmian organizacyjnych w operacjach zwiÄ…zanych z likwidacjÄ… szkód i Å›wiadczeÅ„.

Z GrupÄ… PZU jest zwiÄ…zany od 1996 roku. PoczÄ…tkowo zajmowaÅ‚ siÄ™ kontrolÄ… wewnÄ™trznÄ… oraz tematykÄ… przeciwdziaÅ‚ania przestÄ™pczoÅ›ci ubezpieczeniowej jako specjalista i Kierownik Sekcji w Biurze Audytu WewnÄ™trznego, a nastÄ™pnie jako Naczelnik WydziaÅ‚u Kontroli UbezpieczeÅ„ Komunikacyjnych w Biurze Kontroli WewnÄ™trznej PZU SA. W latach 2002 - 2005 pracowaÅ‚ w pionie likwidacji szkód jako Naczelnik WydziaÅ‚u Technicznego w Biurze Likwidacji Szkód. W latach 2006-2007 byÅ‚ Dyrektorem Centrum Likwidacji Szkód oraz Dyrektorem ds. Likwidacji Szkód w Oddziale OkrÄ™gowym PZU SA w Warszawie. W latach 2007-2011 jako CzÅ‚onek ZarzÄ…du PZU Ukraina nadzorowaÅ‚ obszar likwidacji szkód, zarzÄ…dzania produktami i oceny ryzyka. Jako CzÅ‚onek Rady Nadzorczej SOS Service Ukraine, spóÅ‚ki zależnej od PZU Ukraina odpowiadaÅ‚ za dziaÅ‚alność assistance. Od lutego 2011 roku jest Dyrektorem Grupy PZU w Centrali PZU SA i PeÅ‚nomocnikiem ZarzÄ…du ds. Likwidacji Szkód i ÅšwiadczeÅ„ w PZU Å»ycie SA, odpowiedzialnym za organizacjÄ™ procesu likwidacji szkód i Å›wiadczeÅ„.

Zgodnie z oÅ›wiadczeniem zÅ‚ożonym przez Pana Tomasza Tarkowskiego, nie prowadzi on dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec SpóÅ‚ki, jak również nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu konkurencyjnej spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej lub czÅ‚onek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej oraz nie jest wpisany w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku, Nr. 168, poz. 1186, z późn. zm.).

Pan Ryszard Trepczyński
Pan Ryszard TrepczyÅ„ski ukoÅ„czyÅ‚ studia na Wydziale ZarzÄ…dzania i Marketingu w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie.

Od początku swojej kariery zawodowej związany z rynkiem kapitałowym.
Posiada bogate doÅ›wiadczenie zwiÄ…zane z budowaniem i realizacjÄ… strategii inwestycyjnych oraz tworzeniem zasad polityki lokacyjnej. Posiada doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu portfelami aktywów o znaczÄ…cej wartoÅ›ci i zróżnicowanej strukturze. BraÅ‚ udziaÅ‚ w budowaniu struktur zarzÄ…dzajÄ…cych strategicznÄ… alokacjÄ… aktywów, pÅ‚ynnoÅ›ciÄ… oraz ryzykiem inwestycyjnym.

W latach 1994-1996 pracował jako makler w Centrum Operacji Kapitałowych Banku Handlowego w Warszawie SA.

W latach 1996 - 2002 r. byÅ‚ zatrudniony w Biurze Inwestycji Finansowych PZU Å»ycie SA – poczÄ…tkowo jako zarzÄ…dzajÄ…cy aktywami, a nastÄ™pnie jako Naczelnik WydziaÅ‚u ZarzÄ…dzania Portfelami Instrumentów DÅ‚użnych.

Od grudnia 2002 zwiÄ…zany z Pioneer Pekao Investment Management S.A., gdzie kolejno zajmowaÅ‚ stanowiska Dyrektora Departamentu Papierów DÅ‚użnych, Dyrektora Departamentu ZarzÄ…dzania Aktywami, a od marca 2009 peÅ‚ni funkcjÄ™ Wiceprezesa ZarzÄ…du nadzorujÄ…cego Pion Inwestycji.

Zgodnie z oświadczeniem złożonym przez Pana Ryszarda Trepczyńskiego obecnie pełni on funkcję Wiceprezesa Zarządu Pioneer Pekao Investment Management S.A. Pracę w Pioneer Pekao Investment Management S.A. zakończy przed rozpoczęciem pełnienia funkcji członka Zarządu PZU.

Pan Ryszard TrepczyÅ„ski nie prowadzi dziaÅ‚alnoÅ›ci konkurencyjnej wobec SpóÅ‚ki w rozumieniu dziaÅ‚alnoÅ›ci ubezpieczeniowej, jak również nie uczestniczy w spóÅ‚ce konkurencyjnej jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej, spóÅ‚ki osobowej lub jako czÅ‚onek organu konkurencyjnej spóÅ‚ki kapitaÅ‚owej lub czÅ‚onek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej oraz nie jest wpisany w Rejestrze DÅ‚użników NiewypÅ‚acalnych, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze SÄ…dowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku, Nr. 168, poz. 1186, z późn. zm.).

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 rozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim.


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm