| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 8 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-03-05 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| RAINBOW TOURS S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta Rainbow Tours S.A. w Warszawie. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Rainbow Tours S.A. podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu dzisiejszym został uruchomiony kolejny salon sprzedaży Rainbow Tours. Nowe biuro mieści się w Warszawie, przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 lok. U10.
W chwili obecnej Rainbow Tours S.A. posiada 43 Biura Obsługi Klienta, w tym 7 działających na zasadzie franszyzy.
ZarzÄ…d przewiduje, że nowootwarty punkt wygeneruje dla SpóÅ‚ki w 2010 r. przychody na poziomie 3 mln zÅ‚.
W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia Biur Obsługi Klienta, w pierwszej kolejności w Poznaniu.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie.
| |
|