| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 41 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-10-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| RAINBOW TOURS S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Kaliszu | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d SpóÅ‚ki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomoÅ›ci, że w dniu 6 października 2008 roku zostaÅ‚o uruchomione kolejne Biuro ObsÅ‚ugi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieÅ›ci siÄ™ w Kaliszu, przy ul. Garbarskiej 2 W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 35 Biur ObsÅ‚ugi Klienta, w tym 5 dziaÅ‚ajÄ…cych na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa wÅ‚asnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacjÄ… celów emisyjnych SpóÅ‚ki. Dystrybucja oferty poprzez wÅ‚asne biura pozwala Emitentowi na peÅ‚nÄ… kontrolÄ™ nad formÄ… i jakoÅ›ciÄ… sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjnÄ….
ZarzÄ…d Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro ObsÅ‚ugi Klienta w Kaliszu wygeneruje dla SpóÅ‚ki w 2009 roku przychody na poziomie 1,5 mln zÅ‚.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie
| |
|