| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 23 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-06-02 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| RAINBOW TOURS S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Chorzowie | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d SpóÅ‚ki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomoÅ›ci, że w dniu 31 maja 2008 roku zostaÅ‚o uruchomione kolejne Biuro ObsÅ‚ugi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieÅ›ci siÄ™ w Chorzowie, przy ulicy PowstaÅ„ców 35.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 32 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działające na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa wÅ‚asnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacjÄ… celów emisyjnych przyjÄ™tych w prospekcie emisyjnym SpóÅ‚ki. Sprzedaż realizowana we wÅ‚asnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednoczeÅ›nie pozwala na uzyskanie peÅ‚nej kontroli nad jej jakoÅ›ciÄ… i formÄ….
ZarzÄ…d Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro ObsÅ‚ugi Klienta w Chorzowie wygeneruje dla SpóÅ‚ki w 2008 roku przychody na poziomie 1 mln zÅ‚.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie
| |
|