| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 12 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-03-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| RAINBOW TOURS S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Katowicach | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d spóÅ‚ki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomoÅ›ci, że w dniu dzisiejszym, tj. 06 marca 2008 roku zostaje uruchomione kolejne Biuro ObsÅ‚ugi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieÅ›ci siÄ™ w Katowicach, przy ulicy Kopernika 2. Jest to już drugi salon sprzedaży w tym mieÅ›cie.
Otwarcie nowego biura jest realizacjÄ… celów przyjÄ™tych w prospekcie emisyjnym SpóÅ‚ki bÄ™dÄ…cym podstawÄ… emisji akcji serii E, jakimi jest m.in. kontynuowanie budowy wÅ‚asnej, nowoczeÅ›nie zorganizowanej sieci sprzedaży, obejmujÄ…cej najwiÄ™ksze miasta w Polsce. Sprzedaż realizowana we wÅ‚asnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednoczeÅ›nie pozwala na uzyskanie peÅ‚nej kontroli nad jej jakoÅ›ciÄ… i formÄ….
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 27 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy.
ZarzÄ…d Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro ObsÅ‚ugi Klienta w Katowicach wygeneruje dla SpóÅ‚ki w 2008 roku przychody na poziomie 2 mln zÅ‚.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie
| |
|