| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 10 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-02-28 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| RAINBOW TOURS S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Opolu | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d spóÅ‚ki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomoÅ›ci, że w dniu
28 lutego 2008 roku zostało uruchomione nowe Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA.
Biuro mieści się w Opolu, Katedralna 7/1.
Otwarcie nowego biura jest realizacjÄ… celów przyjÄ™tych w prospekcie emisyjnym SpóÅ‚ki bÄ™dÄ…cym podstawÄ… emisji akcji serii E.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 26 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy.
ZarzÄ…d Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro ObsÅ‚ugi Klienta w Opolu wygeneruje dla SpóÅ‚ki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zÅ‚.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie
| |
|