| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 16 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-10-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| RAINBOW TOURS S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Bielsku-Białej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d spóÅ‚ki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomoÅ›ci, że w dniu 15 października 2007 roku zostaÅ‚o uruchomione nowe Biuro ObsÅ‚ugi Klienta Rainbow Tours SA. Nowe Biuro obsÅ‚ugi Klienta mieÅ›ci siÄ™ w Bielsku-BiaÅ‚ej, przy Pl. Å»wirki i Wigury 9a.
Kontynuowanie budowy wÅ‚asnej, silnej i nowoczeÅ›nie zorganizowanej sieci sprzedaży obejmujÄ…cej wszystkie najwiÄ™ksze miasta w Polsce jest zgodne z celami emisji przedstawionymi w prospekcie emisyjnym SpóÅ‚ki bÄ™dÄ…cym podstawÄ… emisji Akcji Serii E SpóÅ‚ki (podsumowanie Oferty Publicznej Akcji Serii E zostaÅ‚o przedstawione w raporcie bieżącym nr 15/2007 z dnia 11.10.2007 r.) oraz dopuszczenia i wprowadzenia papierów wartoÅ›ciowych SpóÅ‚ki do obrotu na rynku regulowanym. Sprzedaż dokonywana przez SpóÅ‚kÄ™ za poÅ›rednictwem wÅ‚asnych Biur ObsÅ‚ugi Klienta wykazuje relatywnie niższe koszty, aniżeli sprzedaż realizowana przez agentów turystycznych (koszty ogólne biur wÅ‚asnych sÄ… zazwyczaj istotnie niższe od standardowej prowizji agenta). Dodatkowym czynnikiem przemawiajÄ…cym za rozwojem wÅ‚asnej sieci sprzedaży jest możliwość uzyskania peÅ‚nej kontroli nad funkcjonowaniem biur wÅ‚asnych, która gwarantuje efektywność ich sprzedaży, znajdujÄ…cÄ… odzwierciedlenie w wynikach finansowych SpóÅ‚ki.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 24 Biura Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy.
ZarzÄ…d Rainbow Tours SA zakÅ‚ada, że nowootwarte Biuro ObsÅ‚ugi Klienta w Bielsku-BiaÅ‚ej wygeneruje dla SpóÅ‚ki w 2008 roku przychody na poziomie od 1,5 mln zÅ‚ do 2,0 mln zÅ‚.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie | |
|