| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 52 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-11-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| KOELNER | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognoza wyników finansowych na rok 2006 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Inne uregulowania
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Koelner S.A. zgodnie z par.5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.10.2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych przedstawia prognozę wyników finansowych dla Grupy Kapitałowej Koelner na rok 2006:
I. Prognoza wyników w mln zł. - Przychody netto ze sprzedaży: 380 mln zł - Zysk netto: 40 mln zł
II. Podstawy i istotne założenia prognozy 1. Uzyskanie na koniec 2006 roku około 20-23% udziału w rynku mocowań budowlanych w Polsce oraz około 3-4% w rynku narzędzi i elektronarzędzi w Polsce; 2. Uzyskanie na koniec 2006 roku około 10% udziału w rynku mocowań budowlanych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz około 2% w rynku narzędzi i elektronarzędzi w krajach Europy Środkowo-Wschodniej; 3. Wzrost rynku mocowań budowlanych w Polsce o około 10-15% w 2006 w stosunku do roku poprzedniego oraz wzrost rynku narzędzi i elektronarzędzi w Polsce o około 10% w 2006 r. w stosunku do roku poprzedniego; 4. Wzrost rynku mocowań budowlanych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej o około 15% w 2006 w stosunku do roku poprzedniego oraz wzrost rynku narzędzi i elektronarzędzi w krajach Europy Środkowo-Wschodniej o około 10-15% w 2006 r. w stosunku do roku poprzedniego; 5. Inflacja średnioroczna w Polsce w okresie prognozy 3%.
Monitorowanie możliwości realizacji prognozowanych wyników będzie dokonywane na bieżąco przez Spółkę, w oparciu o analizę przychodów ze sprzedaży i poniesionych kosztów. Ocena możliwości realizacji planowanych wyników finansowych zawarta będzie w raportach kwartalnych, a ewentualna korekta prognozy będzie sporządzana po opublikowaniu raportów okresowych. | |
|