| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 38 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-10-06 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | REDAN | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2016 r. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2016 r. wyniosła 49 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 430 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 130,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 14% w odniesieniu do września 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2016 r. wyniósł 30 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 260 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 378 sklepów własnych o łącznej powierzchni 88,7 tys. m2, która była 22% wyższa niż na koniec września 2015.
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 52% w stosunku do września 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 6 mln zł i była 51% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2016 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 1% niż we wrześniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 170 mln zł i była 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,2 tys. m2, tj. była na identycznym poziomie co we wrześniu 2015 r.
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2016 wyniosły 2 mln zł co oznacza wzrost o 16% w stosunku do września 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24 mln zł i była 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
| | |