| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 10 | / | 2011 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2011-03-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| SECO/WARWICK S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umowy o udostępnienie linii kredytowej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd SECO/WARWICK S.A. informuje, że w dniu 14 marca 2011 roku powziął informację o podpisaniu w dniu 10 marca 2011 roku dwóch ramowych umów kredytowych pomiędzy East West Bank z siedzibą w El Monte w Kalifornii, a spółką zależną Retech Systems LLC z siedzibą w Ukiah w Kalifornii. Na podstawie ww. ramowych umów kredytowych, East West Bank udzieli spółce Retech Systems LLC linii kredytowych do maksymalnej wysokości 19 milionów USD (54.813 tys. zł.) łącznie.
Pierwsza umowa o łącznej wartości 3 miliony USD (8.655 tys. zł.) zastępuje umowę z dnia 16 kwietnia 2009 roku. Zgodnie z postanowieniami ww. umowy termin wygaśnięcia linii zostaje przedłużony z 1 marca 2011 do 1 marca 2012 roku. Druga umowa została podpisana 10 marca 2011 roku na łączną wartość 16 milionów USD (46.158 tys. zł.). Zgodnie z postanowieniami ww. umowy zwiększona została kwota finansowania z 12 milionów USD (34.619 tys. zł.) do 16 milionów USD (46.158 tys. zł.).
Umowy kredytowe obejmują środki finansowe oraz gwarancje bankowe przeznaczone na rozwój bieżącej działalności operacyjnej. Umowy gwarantują spółce Retech Systems LLC stabilne źródło finansowanie. Warunki kredytowania nie odbiegają od warunków rynkowych.
Umowy spełniają kryterium umów znaczących, gdyż suma wartości umów przekracza 10% wartości kapitałów własnych SECO/WARWICK S.A.
Umowy nie przewidują kar umownych.
Umowy nie zostały zawarte z zastrzeżeniem warunku lub terminu.
Podstawa prawna: §5 ust.1 pkt.3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. | |
|