| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | | RAPORT UNI - PL nr | 4 | / | 2007 |
| | |
| Data sporządzenia: | 2007-01-31 | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| SFINKS | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Strategia rozwoju Spółki na lata 2007-2011 | |
| Rynek oficjalnych notowań giełdowych - podstawa prawna | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Inny rynek regulowany - podstawa prawna | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Spółki SFINKS POLSKA S.A. z siedzibą w Łodzi podaje do wiadomości główne założenia strategii rozwoju Spółki na lata 2007-2011:
1. Spółka zakłada koncentrację na rynku restauracyjnym "casual dining", utrzymanie pozycji lidera tego rynku na rynku polskim i zdobycie pozycji lidera na rynku Europy centralnej i wschodniej.
2. Spółka zakłada dynamiczne zwiększanie zarówno liczby nowo-otwieranych restauracji jak i liczbę posiadanych brandów.
3. Spółka zakłada rozwój brandu SPHINX w Polsce oraz centralnej i wschodniej Europie i zwiększenie całkowitej liczby zarządzanych restauracji SPHINX z 88 (stan na 31.12.2006) do 184 (prognoza 31.12.2011).
4. Spółka zakłada rozwój brandu CHŁOPSKIE JADŁO w Polsce i zwiększenie całkowitej liczby zarządzanych restauracji CHŁOPSKIE JADŁO z 8 (stan na 31.12.2006) do 25 (prognoza 31.12.2011).
5. Spółka zakłada pozyskanie 2 nowych brandów i ich rozwój w Polsce oraz centralnej Europie do liczby 70 restauracji (prognoza 31.12.2011).
Typ restauracji Stan na 31.12.2006 Prognoza 31.12.2011 Wzrost 2007-2011
Sphinx 88 225 137
Chłopskie Jadło 8 25 17
Trzeci brand 0 50 50
Czwarty brand 0 20 20
RAZEM 96 320 224
Pełna prezentacja strategii Spółki jest umieszczona na stronie www.sphinx.pl w dziale relacji inwestorskich/aktualności.
| |