| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | | Raport bieżący nr | 30 | / | 2009 | | | |
| Data sporządzenia: | 2009-12-22 | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| SOBIESKI | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| BRUCE WILLIS POTWIERDZA SWOJE DŁUGOTERMINOWE ZAANGAŻOWANIE W GRUPĘ BELVEDERE I BIERZE 3,3% KAPITAŁU | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Inne uregulowania
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| BELVEDERE
Beaune, 22 grudnia 2009
BRUCE WILLIS POTWIERDZA SWOJE DŁUGOTERMINOWE ZAANGAŻOWANIE W GRUPĘ BELVEDERE I BIERZE 3,3% KAPITAŁU
Grupa Belvedere i Bruce Willis właśnie podpisali strategiczną umowę na 4 lata, na mocy której Grupa będzie mogła wykorzystywać wizerunek amerykańskiego aktora na całym świecie do promocji marki Sobieski.
Dodatkowo, zgodnie z życzeniem Bruce’a Willis’a, który pragnie mieć swój udział w sukcesie Grupy, w ramach wynagrodzenia otrzyma on 83.000 akcji Belvedere, czyli 3,3% jej kapitału.
Akcje te, stanowiące akcje własne w posiadaniu Spółki, zostaną zapisane na nazwisko aktora jako akcje imienne, obok tych, będących w posiadaniu historycznego kierownictwa Grupy. Na razie żadna umowa pomiędzy akcjonariuszami nie została sformalizowana.
Sobieski, jako siódma na świecie marka wódki, będzie mogła w pełni wykorzystać międzynarodową sławę Bruce’a Willis’a oraz jego osobiste zaangażowanie w rozwój marki na całym świecie, a przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie Sobieski święci triumfy. Przewidywana sprzedaż w 2009 roku wyniesie ponad 575 000 kartonów (9 l), podczas gdy w 2008 roku sprzedano tam 285 000 kartonów.
| |
|