| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 10 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-03-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| STALEXPORT AUTOSTRADY | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Rozliczenie przeniesienia Akcji przez Atlantia S.p.A. do Autostrade per l’Italia S.p.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do Raportu bieżącego nr 4/2008 informujÄ…cego, iż dnia 18 stycznia 2008 r., akcje spóÅ‚ki Stalexport Autostrady S.A. zostaÅ‚y objÄ™te przez Autostrade per l’Italia S.p.A (w skutek wniesienia 139.059.182 Akcji przez spóÅ‚kÄ™ Atlantia S.p.A., do jej SpóÅ‚ki zależnej, Autostrade per l’Italia S.p.A. z siedzibÄ… w Rzymie). ZarzÄ…d Stalexport Autostrady S.A., informuje, iż w dniu 6 marca 2008 r., otrzymaliÅ›my Zawiadomienie, że w dniu 5 marca 2008 r. dokonano rozliczenia w/w transakcji z rachunku podmiotu dominujÄ…cego Atlantia na rachunek Autostrade per l’Italia S.p.A. (dalej Autostrade) tytuÅ‚em wniesienia aportu na podwyższenie kapitaÅ‚u Autostrade i dokonano zapisu Akcji na rachunku Autostrade.
W wyniku nabycia Akcji, Autostrade dysponuje obecnie pakietem 139.059.182 akcji oraz takÄ… samÄ… liczbÄ… gÅ‚osów na Walnym Zgromadzeniu spóÅ‚ki Stalexport Autostrady S.A. Posiadane przez spóÅ‚kÄ™ Autostrade. akcje stanowiÄ… Å‚Ä…cznie 56,24 % udziaÅ‚u w kapitale spóÅ‚ki Stalexport Autostrady S.A. oraz taki sam procentowy udziaÅ‚ w ogólnej liczbie gÅ‚osów na WZA spóÅ‚ki Stalexport Autostrady S.A.
W wyniku przeniesienia Akcji, Atlantia nie jest już bezpoÅ›rednio akcjonariuszem SpóÅ‚ki Stalexport Autostrady S.A. Atlantia nie zamierza rozporzÄ…dzać udziaÅ‚ami w Autostrade, oraz nie zamierza podejmować jakichkolwiek dziaÅ‚aÅ„, które mogÅ‚yby powodować rozporzÄ…dzenie przez Autostrade posiadanymi Akcjami i zmniejszenie udziaÅ‚u Autostrade, a poÅ›rednio Atlantia- jako podmiotu dominujÄ…cego nad Autostrade, w kapitale Stalexport Autostrady S.A.
| |
|