| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 52 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-05-23 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| COMPLAND | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja o zawarciu znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd ComputerLand S.A. zawiadamia, iż w okresie od 25 czerwca 2005 roku (raport bieżący nr 35/2005) łączna wartość umów zawartych pomiędzy ComputerLand S.A. i jednostkami od niej zależnymi, a Telekomunikacją Polską S.A. i jednostkami od niej zależnymi, przekroczyła 10 % kapitałów własnych Emitenta osiągając wartość 31.734.880,07 złotych netto.
W dniu 22 maja 2006 roku Emitent powziął informację od jednostki zależnej od Emitenta spółki Geomar S.A. z siedzibą w Szczecinie o zwrocie podpisanych przez Telekomunikację Polską S.A. w dniu 25 kwietnia 2006 roku umów ramowych na wykonanie dokumentacji geodezyjnej i projektowej maksymalnie do kwoty 10 milionów złotych netto. Przedmiotem umów jest realizacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej i projektowej na budowę, rozbudowę, modernizację i remont infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie jednostek organizacyjnych Telekomunikacji Polskiej wchodzących w skład Regionu Wschodniego, Zachodniego i Północnego Telekomunikacji Polskiej S.A. Umowy zostały zawarte do dnia 31 grudnia 2007 roku.
Umowy zawierają postanowienia dotyczące kar umownych, zgodnie z którymi maksymalna wysokość kar umownych może przekroczyć równowartość 10% wartości Umowy. Zapłata kar umownych nie wyłącza uprawnienia do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przekraczających wysokość tych kar.
Głównym projektem, który ComputerLand realizuje obecnie dla Telekomunikacji Polskiej jest budowa i wdrożenie platformy informatycznej wspierającej procesy dostarczenia i utrzymania usług sieci dalekosiężnej oraz procesy automatyzujące aktywację i diagnostykę usług głosowych (Projekt Operations Support System (OSS)). Inwestycja ta umożliwi skrócenie czasu obsługi Klientów Operatora dzięki szybszej realizacji zamówień i zgłoszeń. Pozwoli także na zmniejszenie nakładów na działalność operacyjną Pionu Sieci Telekomunikacji Polskiej.
Wdrożenie Platformy OSS zapewni Operatorowi pełne wsparcie oraz optymalizację procesów dostarczania i utrzymania usług telekomunikacyjnych w ramach Zintegrowanego Systemu CRM TP S.A., automatyzację operacji aktywacji oraz telediagnostyki usług głosowych. Rozwiązanie umożliwi także spójną ewidencję wszystkich zasobów sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej.
| |
|