| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 21 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-08-05 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TALEX | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Umowa z Bankiem Handlowym S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Talex S.A. informuje, że SpóÅ‚ka powzięła wiadomość o podpisaniu aneksu z dnia 29 lipca 2011 roku do umowy z dnia 15 lipca 2009 roku (RB 15/2009), zawartej z Bankiem Handlowym S.A. w Warszawie (Bank), której przedmiotem jest Å›wiadczenie usÅ‚ug serwisowych infrastruktury technologicznej Banku.
Na mocy podpisanego aneksu okres obowiÄ…zywania umowy zostaje przedÅ‚użony o kolejne trzy lata. Wynagrodzenie należne SpóÅ‚ce z tytuÅ‚u Å›wiadczenia usÅ‚ug objÄ™tych umowÄ… szacowane jest na kwotÄ™ netto 4,7 mln PLN, za okres trzech lat. Faktyczna wartość wynagrodzenia uzależniona jest od okresowo aktualizowanej liczby urzÄ…dzeÅ„ objÄ™tych serwisem oraz od liczby zleconych SpóÅ‚ce usÅ‚ug dodatkowych. Umowa przewiduje kary umowne z tytuÅ‚u opóźnieÅ„ w realizacji usÅ‚ug. Kary umowne naliczane bÄ™dÄ… za każdÄ… godzinÄ™ opóźnienia w wykonaniu usÅ‚ugi, liczonego w stosunku do terminów okreÅ›lonych dla poszczególnych urzÄ…dzeÅ„. Umowa nie okreÅ›la maksymalnej wysokoÅ›ci kar. ZapÅ‚ata kar umownych nie wyÅ‚Ä…cza uprawnienia do dochodzenia roszczeÅ„ odszkodowawczych przekraczajÄ…cych wysokość tych kar.
Kryterium uznania umowy za znaczÄ…cÄ…: wielkość kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych. | |
|