|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Raport bieżący nr | 13 | / | 2014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Data sporządzenia: | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| TARCZYŃSKI S.A. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Powołanie członków Rady Nadzorczej nowej kadencji. |
|
| Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zarząd spółki Tarczyński S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym tj. 30.05.2014 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie ustaliło, iż Rada Nadzorcza Spółki kolejnej kadencji liczyć będzie 5 członków i ponownie powołało do Rady Nadzorczej nowej kadencji następujące osoby: Edmunda Bienkiewicza, Elżbietę Tarczyńską, Andrzeja Pisula, Marka Piątkowskiego i jednego nowego Członka Piotra Łyskawę.
Informacje dotyczące powołanych członków Rady Nadzorczej:
1.Imię i Nazwisko : Edmund Bienkiewicz
Pan Edmund Bienkiewicz jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę, na stanowisku zastępcy dyrektora ds. administracyjno-prawnych. W ramach wykonywanych obowiązków w Spółce, Pan Edmund Bienkiewicz podlega dyrektorowi ds. administracyjno-prawnych.
Przebieg pracy zawodowej: •w latach 1973 – 1984 w WSS "Społem" z siedzibą we Wrocławiu, Oddział w Miliczu, kolejno jako: stażysta, wiceprezes zarządu oraz prezes zarządu, •w latach 1985 – 1989 w Szkole Podstawowej w Sułowie jako nauczyciel, •w 1989 roku w WSS "Społem" z siedzibą we Wrocławiu, Oddział w Miliczu, jako prezes zarządu, •w latach 1990 – 1998 w Szkole Podstawowej w Sułowie pracował jako dyrektor, •od roku 1990 w Radzie Miejskiej w Miliczu, kolejno jako: członek zarządu miejskiego, radny, a także przewodniczący rady miejskiej (w latach 1998 – 2003, 2007 – 2010 oraz od 2011 roku do chwili obecnej), •od roku 1998 w Spółce, kolejno jako: dyrektor, specjalista ds. rozliczeń oraz zastępca dyrektora ds. administracyjno-prawnych, •od roku 2005 w Spółce jako przewodniczący rady nadzorczej, •w latach 2006 – 2011 w Dobrosława sp. z o.o. z siedzibą w Sławie jako przewodniczący rady nadzorczej, •od roku 2010 w Fundacji Tarczyńskich jako wiceprezes zarządu. •od roku 2012 w Tarczyński Marketing Sp. z o.o. jako prokurent.
Pan Edmund Bienkiewicz posiada wykształcenie wyższe, ukończył Wydział Gospodarki Narodowej Wyższej Szkoły Ekonomicznej we Wrocławiu (kierunek: ekonomika handlu). Ponadto Pan Edmund Bienkiewicz zdał egzamin państwowy uprawniający do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa oraz ukończył kurs pedagogiczny w Wyższej Szkole Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, uprawniający do nauczania w szkole.
Pan Edmund Bienkiewicz nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
2.Imię i Nazwisko : Elżbieta Tarczyńska
Pani Elżbieta Tarczyńska jest zatrudniona w Spółce na podstawie umowy o pracę, na stanowisku specjalisty public relations. Przebieg pracy zawodowej: •w latach 1985 – 1990 w Szkole Podstawowej w Miliczu jako nauczyciel, •w latach 1990 – 1993 w Szkole Podstawowej w Sułowie jako nauczyciel, •w latach 1993 – 1999 w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego Jacek Tarczyński z siedzibą w Sułowie, •w latach 1999 – 2004 w Spółce, kolejno jako członek zarządu oraz wiceprezes zarządu, •w latach 2000 – 2006 w Tarella s.c. z siedzibą w Sułowie, jako współwłaściciel, •od roku 2007 w Tarella sp.j. z siedzibą w Sułowie, jako współwłaściciel, •od roku 2005 w Spółce jako zastępca przewodniczącego rady nadzorczej, •w latach 2006 – 2011 w Dobrosława sp. z o.o. z siedzibą w Sławie, jako członek rady nadzorczej.
Pani Elżbieta Tarczyńska posiada wykształcenie średnie, ukończyła Policealne Studium Ekonomiczne we Wrocławiu (kierunek: ekonomika pracy, płace i sprawy socjalne).Pani Elżbieta Tarczyńska wspólnie z Panem Jackiem Tarczyńskim są założycielami Fundacji Tarczyńskich, działającej od roku 2009.
Pani Elżbieta Tarczyńska nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
3.Imię i Nazwisko : Andrzej Pisula
Przebieg pracy zawodowej: •w latach 1962 – 2011 w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, kolejno jako asystent (1962-1965), starszy asystent (1965-1968), adiunkt (1968-1975), docent (1975-1989), profesor nadzwyczajny (1989-1994), profesor zwyczajny (1994-2011), •w latach 1979 – 1986 w Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Rolnictwa i Wyżywienia (FAO) w Rzymie (Włochy) jako specjalista technologii i szkoleń w zakresie przemysłu mięsnego, •w latach 1990 – 1991 w Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Rolnictwa i Wyżywienia (FAO) w Manili (Filipiny) jako doradca w Ministerstwie Rolnictwa, •w latach 1995 – 1999 w Animex S.A. z siedzibą w Warszawie jako przewodniczący rady nadzorczej, •w latach 2002 – 2010 w Food Production Advisers sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, jako członek zarządu, •w latach 2006 – 2007 w Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Warszawie jako doradca prezesa.
Pan Andrzej Pisula posiada wykształcenie wyższe, ukończył Wydział Technologii Rolno-Spożywczej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (specjalizacja: technologia mięsa). Ponadto Pan Andrzej Pisula posiada tytuł profesora zwyczajnego uzyskany na ww. uczelni.
Pan Andrzej Pisula nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
4.Imię i Nazwisko: Marek Piątkowski
Przebieg pracy zawodowej: •w latach 1999 – 2001 w ING PTE z siedzibą w Warszawie jako analityk, •w latach 2001 – 2004 w Hals Fundusz Kapitałowy z siedzibą w Warszawie jako dyrektor inwestycyjny, •w latach 2001 – 2004 w Mispol S.A. z siedzibą w Białymstoku jako członek rady nadzorczej, •w latach 2001 – 2004 oraz 2005 – 2009 w Mispol Group Trade Consulting sp. z o.o. (wcześniej: Mispol Dystrybucja sp. z o.o.) z siedzibą w Białymstoku jako wiceprzewodniczący rady nadzorczej, •w latach 2002 – 2004 oraz 2005 – 2008 w Mispol Group Consulting sp. z o.o. (wcześniej: Grodex sp. z o.o.) z siedzibą w Białymstoku jako członek rady nadzorczej, •w latach 2004 – 2005 w MCI Management S.A. z siedzibą w Warszawie jako dyrektor inwestycyjny, •w latach 2005 – 2007 w Hot-Punk sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako członek rady nadzorczej, •w latach 2005 – 2008 w Mispol S.A. z siedzibą w Białymstoku jako prezes zarządu, •w roku 2007 w Jago S.A. z siedzibą w Krzeszowicach jako członek rady nadzorczej, •w latach 2007 – 2009 w MCI Capital TFI S.A. z siedzibą we Wrocławiu jako członek rady nadzorczej, •w latach 2007 – 2009 w Doradcy24 S.A. z siedzibą we Wrocławiu jako przewodniczący rady nadzorczej, •w latach 2007 – 2011 w LS Invest Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jako członek rady nadzorczej, •w latach 2008 – 2009 w Agrovita Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jako prezes zarządu, •od roku 2009 w Conor Capital sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu jako prezes zarządu, •od roku 2009 w IBD Conor sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu jako partner zarządzający, •w latach 2010 – 2011 w BBI Capital NFI z siedzibą w Warszawie jako członek zarządu, •w roku 2011 Dominium S.A. z siedzibą w Warszawie jako członek rady nadzorczej, •w roku 2011 w Tell S.A. z siedzibą w Poznaniu jako członek rady nadzorczej, •w roku 2011 w Cartridge World sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako członek rady nadzorczej, •w latach 2011 – 2012 w BBI Seed sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako członek zarządu, •od roku 2012 w Spółce jako członek Rady Nadzorczej.
Pan Marek Piątkowski posiada wykształcenie wyższe, ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (kierunek: inwestycje kapitałowe i strategie finansowe przedsiębiorstw). Ponadto Pan Marek Piątkowski uzyskał certyfikat Chartered Financial Analyst (CFA).
Pan Marek Piątkowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
5.Imię i Nazwisko: Piotr Łyskawa
Przebieg pracy zawodowej: •od 2012 Członek Rady Okręgowej Krajowej Izby Biegłych Rewidentów •od roku 2011 Członek Rady Nadzorczej IT Kontrakt Sp. z o.o. •od roku 2009 - w Avanta Audit z siedzibą w Bielanach Wrocławskich jako partner i wspólnik •w latach 2003-2009 w Deloitte Audyt sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Warszawie jako Dyrektor, Biegły Rewident •w latach 1995- 2003 w Ernst & Young Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako Menager ds. Audytu
Pan Piotr Łyskawa posiada wykształcenie wyższe, ukończył Wydział Inżynierii Środowiska na Politechnice Wrocławskiej we Wrocławiu, oraz podyplomowe studia w zakresie zarządzania i marketingu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ponadto odbył półroczne stypendia naukowe na Technical University of Denmark oraz Glasgow Caiedonian University. Pan Piotr Łyskawa uzyskał certyfikaty ACCA Professional Qualification, ACCA Practing Certificate oraz posiada uprawnienia Biegłego Rewidenta.
Pan Piotr Łyskawa nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. nr 33 poz. 259 z 2009 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|