| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 57 | / | 2011 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2011-07-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAKCJA-TILTRA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja o zawarciu znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd spółki Trakcja - Tiltra S.A. ("Spółka" lub "Zleceniodawca") informuje, że w dniu 29 lipca 2011 r., Spółka oraz spółka zależna Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. zawarły znaczące umowy ze spółką Polidim S.A. z siedzibą w Tarnowie oraz jej spółką zależną Poldim Mosty sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach na łączną kwotę netto w wysokości: 46 460 350,19 zł (słownie: czterdzieści sześć milionów czterysta sześćdziesiąt tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 19/100).
Umową o najwyższej wartości jest umowa zawarta przez Spółkę z Poldim S.A. z siedzibą w Tarnowie (dalej: "Podwykonawca", "Zleceniobiorca") umowa podwykonawcza (dalej: "Umowa"), w związku z wykonywaniem przez Spółkę robót budowlanych dotyczących umowy na wykonanie robót budowlanych modernizacji linii nr 9 na odcinku od km 236,920 do km 287,700 objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania z siedzibą w Malborku w ramach Projektu: Nr POIiŚ 7.1-1.3 "Modernizacja linii kolejowej E 65/ CE 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Iława, LCS Malbork"– o której Spółka informowała raportem bieżącym nr 35/2011 w dniu 27 maja 2011 r.
Wartość Umowy:
Łączna wartość netto Umowy: 46 330 350,19 zł (słownie: czterdzieści sześć milionów trzysta trzydzieści tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 19/100).
Przedmiot Umowy:
Na podstawie umowy Podwykonawca wykona kompleksową realizację zakresu robót branżowych (roboty drogowe), dla zadania modernizacji linii nr 9 na odcinku od km 236,920 do km 275,920 objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania z siedzibą w Malborku w ramach Projektu: Nr POIiŚ 7.1-1.3 "Modernizacja linii kolejowej E 65/ CE 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Iława, LCS Malbork" wraz z przygotowaniem projektów wykonawczych i powykonawczych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, z wyłączeniem projektu, dostawy i zabudowy bramek pod sygnalizatory oraz dostawy i zabudowy urządzeń UOZ.
Okres gwarancji:
3 lata.
Kary umowne:
1. Za przekroczenie przez Zleceniobiorcę terminu wykonania prac określonych w zatwierdzonym harmonogramie Zleceniodawcy przysługuje prawo naliczenia kary umownej w wysokości 0,05%wynagrodzenia brutto Zleceniobiorcy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, o ile takie kary Zleceniodawcy naliczy PKP PLK.
2. Za przekroczenie terminów przystąpienia przez Zleceniobiorcę do usunięcia wad/usterek/braków w okresie gwarancji lub terminu ich usunięcia, Zleceniodawcy przysługuje prawo naliczania kary umownej w wysokości 0,05% wynagrodzenia brutto Zleceniobiorcy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przystąpieniu do usuwania wad lub w ich usuwaniu, o ile takie kary naliczy Zleceniobiorcy PKP PLK.
3. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto Zleceniobiorcy za odstąpienie od Umowy przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy.
4. Zleceniodawca ma prawo dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego kary umowne, gdyby poniesiona przez Zleceniodawcę szkoda przewyższała wysokość zastrzeżonych w Umowie na jego rzecz kar.
Warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Wartość wyżej wskazanych umów przekracza 10% kapitałów własnych Trakcja - Tiltra S.A.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
| |
|