| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 26 | / | 2010 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2010-06-07 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Jankach koło Warszawy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że dnia 5 czerwca 2010 roku został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Janki" w Jankach koło Warszawy.
Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje piętnaście POKów - w Warszawie (dwa), we Wrocławiu (dwa), w Krakowie (dwa), Poznaniu (dwa), w Bydgoszczy, Łodzi, Katowicach, Częstochowie, Gdańsku, Czeladzi i Jankach.
| |
|