| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 41 | / | 2009 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2009-09-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zamknięcie jednego z Punktów Obsługi Klienta w Poznaniu | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 18 września 2009 roku został zamknięty Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Stary Browar" w Poznaniu. Podyktowane jest to optymalizacją rentowności sprzedaży sieci POK.
Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje czternaście POKów – w Warszawie (dwa), w Katowicach, w Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi (dwa), Poznaniu (dwa), we Wrocławiu (dwa), Częstochowie, Gdańsku i Czeladzi.
| |
|