pieniadz.pl

Travelplanet.pl SA
Przeniesienie Punktu Obsługi Klienta z Warszawy do Czeladzi

22-06-2009


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 26 / 2009
Data sporządzenia: 2009-06-22
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Przeniesienie Punktu Obsługi Klienta z Warszawy do Czeladzi
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 20 czerwca 2009 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "M1" w Czeladzi, który został przeniesiony z Punktu Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Wola Park" w Warszawie. Przeniesienie Punktu Obsługi Klienta podyktowane jest wzrostem rentowności sprzedaży.

Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje piętnaście POKów – w Warszawie (dwa), w Katowicach, w Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi (dwa), Poznaniu (trzy), we Wrocławiu (dwa), Częstochowie, Gdańsku i Czeladzi.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm