| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 26 | / | 2009 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2009-06-22 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Przeniesienie Punktu Obsługi Klienta z Warszawy do Czeladzi | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 20 czerwca 2009 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "M1" w Czeladzi, który został przeniesiony z Punktu Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Wola Park" w Warszawie. Przeniesienie Punktu Obsługi Klienta podyktowane jest wzrostem rentowności sprzedaży.
Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje piętnaście POKów – w Warszawie (dwa), w Katowicach, w Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi (dwa), Poznaniu (trzy), we Wrocławiu (dwa), Częstochowie, Gdańsku i Czeladzi.
| |
|