| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 13 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-02-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wielkość obrotów SpóÅ‚ki w miesiÄ…cu styczniu 2009 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "SpóÅ‚ka") podaje do publicznej wiadomoÅ›ci, że wartość zrealizowanego przez Emitenta obrotu w miesiÄ…cu styczniu 2009 wyniosÅ‚a 13.658 tys. zÅ‚, co oznacza spadek w stosunku do stycznia 2008 roku na poziomie 12%. Zgodnie z definicjÄ… zawartÄ… w pkt 1.1.2 prospektu emisyjnego akcji Travelplanet.pl S.A. opublikowanego w dniu 15 czerwca 2005, przez obrót definiowana jest Å‚Ä…czna wartość sprzedanych przez SpóÅ‚kÄ™ w danym okresie produktów i usÅ‚ug.
W ocenie Zarządu Emitenta zanotowany spadek sprzedaży był konsekwencją mniejszego popytu na usługi turystyczne, wynikającego ze znacznego pogorszenia się koniunktury gospodarczej w Polsce. W przyszłości można spodziewać się dalszych wahań w miesięcznej dynamice sprzedaży, o ile sytuacja ekonomiczna nie ulegnie poprawie.
JednoczeÅ›nie SpóÅ‚ka bÄ™dzie kontynuowaÅ‚a dziaÅ‚ania zwiÄ™kszajÄ…ce efektywność sprzedaży oraz kontynuowaÅ‚a prace majÄ…ce na celu redukcjÄ™ bazy kosztowej. DziaÅ‚ania te majÄ… umożliwić SpóÅ‚ce dalszÄ… poprawÄ™ wyników finansowych pomimo dużej zmiennoÅ›ci, jakÄ… bÄ™dzie charakteryzowaÅ‚ siÄ™ rynek dystrybucji usÅ‚ug turystycznych w 2009 roku.
| |
|