| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 17 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-05-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Automatyzacja sprzedaży w Travelplanet.pl SA | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "SpóÅ‚ka") podaje do publicznej wiadomoÅ›ci, że w dniu 14.05.2008 zostaÅ‚ uruchomiony autorski i w peÅ‚ni automatyczny system rezerwacji online dla wycieczek turystycznych sprzedawanych przez SpóÅ‚kÄ™. Umożliwia on sprawdzenie w czasie rzeczywistym ceny wycieczki wraz ze wszystkimi dopÅ‚atami, potwierdzenie jej dostÄ™pnoÅ›ci oraz dokonanie natychmiastowej rezerwacji i pÅ‚atnoÅ›ci online.
PoczÄ…tkowo system sprzedaży online pokryje ok. 10% oferty sprzedawanej przez SpóÅ‚kÄ™. Do koÅ„ca roku odsetek oferty, którÄ… bÄ™dzie można rezerwować w peÅ‚ni online wzroÅ›nie do ok. 75%.
SpóÅ‚ka spodziewa siÄ™, że dziÄ™ki wprowadzonej automatyzacji sprzedaży w Å›rednioterminowej perspektywie czasowej nastÄ…pi znaczny wzrost konwersji w kanale internetowym a udziaÅ‚ bezpoÅ›rednich kosztów sprzedaży w stosunku do generowanego obrotu bÄ™dzie stopniowo malaÅ‚. WpÅ‚ynie to na poprawÄ™ rentownoÅ›ci SpóÅ‚ki oraz na istotne zwiÄ™kszenie strategicznej przewagi konkurencyjnej SpóÅ‚ki.
| |
|