| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 39 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-10-04 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Gdańsku. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 04 października 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Galeria Bałtycka" w Gdańsku.
Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje czternaście POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu (trzy) , we Wrocławiu (dwa), Częstochowie i Gdańsku.
| |
|