| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 27 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-08-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TRAVELPLANET | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Bydgoszczy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Travelplanet.pl SA podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 18 sierpnia 2005 został uruchomiony kolejny Punkt Obsługi Klienta (POK) Travelplanet.pl w Bydgoszczy. Bydgoski POK ulokowany jest w Galerii Pomorskiej – największej galerii handlowej w tym mieście.
Uruchomienie punktu jest kontynuacją realizacji strategii przyjętej w prospekcie emisyjnym, która zakłada stworzenie ogólnopolskiej sieci POKów zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych w dużych miastach i aglomeracjach.
Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku.
Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl SA obejmuje trzy POKi - w Warszawie, Katowicach i Bydgoszczy. Dwa kolejne punkty Spółka zamierza uruchomić do końca bieżącego roku. | |
|