| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 2 | / | 2010 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2010-01-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TVN | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Ilość klientów platformy cyfrowej "n" w 2009 r. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd TVN S.A. ("Spółka") informuje o ilości klientów platformy cyfrowej "n" w 2009 r.
W grudniu 2009 r. platforma "n" pozyskała 80 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 101 tys. klientów w segmencie pre-paid ("Telewizja na kartę").
W 2009 r. platforma cyfrowa "n" pozyskała w sumie 300 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 348 tys. klientów w segmencie pre-paid.
Na zakończenie 2009 r. liczba subskrybentów w segmencie abonenckim "n" wyniosła 697 tys. W segmencie pre-paid ilość klientów wzrosła do 440 tys.
Sukces sprzedaży oferty abonenckiej oraz w segmencie pre-paid jest wynikiem wysokiej jakości naszych usług, a w szczególności naszej oferty programowej i zaawansowania technologicznego. Dobre wyniki są ważnym krokiem na drodze do dalszej dywersyfikacji naszych przychodów.
Opublikowane powyżej dane są przed audytem.
| |