| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 20 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-02-21 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TVN | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognozy na rok 2007 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d TVN S.A. (dalej "SpóÅ‚ka") oczekuje, iż rynek reklamy telewizyjnej bÄ™dzie rósÅ‚ w tempie 10% w 2007 r.
BazujÄ…c na tym zaÅ‚ożeniu, ZarzÄ…d oczekuje, że przychody Grupy KapitaÅ‚owej TVN S.A. wzrosnÄ… w 2007 r. o 23% - 26%. Przychody, wyÅ‚Ä…czajÄ…c wyniki Grupy Onet, wzrosnÄ… o 15% - 18%. Koszty operacyjne Grupy KapitaÅ‚owej TVN S.A. bÄ™dÄ… zawieraÅ‚y koszty programu motywacyjnego w wysokoÅ›ci 59 milionów zÅ‚. ZarzÄ…d oczekuje, że marża EBITDA wyniesie pomiÄ™dzy 33% a 35%. WyÅ‚Ä…czajÄ…c koszty programu motywacyjnego przewidywana marża EBITDA wyniesie pomiÄ™dzy 37% a 39%.
ZarzÄ…d planuje, że wydatki kapitaÅ‚owe wyniosÄ… pomiÄ™dzy 165milionów zÅ‚ i 175 milionów zÅ‚ w 2007 r.
| |
|