| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-02-20 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TVN | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognozy na rok 2006 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd TVN S.A. (dalej "Spółka") oczekuje, iż rynek reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie 12% w 2006 r.
Bazując na tym założeniu, Zarząd oczekuje, że przychody Grupy Kapitałowej TVN S.A. wzrosną w 2006 r. o 16%-18%. Negatywny wpływ na przychody Grupy Kapitałowej TVN S.A. będzie miała opłat w wysokości 1,5% przychodów na rzecz Instytutu Sztuki Filmowej, którą płacimy od stycznia 2006 r. Koszty operacyjne Grupy Kapitałowej TVN S.A. będą zawierały 44 miliony zł kosztów związanych z wprowadzeniem programu motywacyjnego. Zarząd oczekuje, że marża EBITDA będzie pomiędzy 29% i 31%. Wyłączając koszt programu motywacyjnego Zarząd oczekuje marży EBITDA na poziomie 34% - 36%
Zarząd planuje, że wydatki kapitałowe wyniosą pomiędzy 100 milionów zł i 121 milionów zł w 2006 r.
| |
|