| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 26 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-05-13 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TVN | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Prognozy na rok 2005 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd TVN S.A., podaje prognozy niektórych wyników finansowych na 2005 r.
Silny wzrost PKB i zysków przedsiębiorstw, łącznie ze wzrostem wydatków konsumpcyjnych powinny doprowadzić do wzrostu rynku reklamy. PricewaterhouseCoopers Global Entertainment and Media Outlook 2004-2008 przewiduje 8% wzrost rynku reklamy w Polsce w 2005 roku. Zarząd obecnie oczekuje, iż rynek reklamy telewizyjnej w 2005 r. wzrośnie o około 9%. Opierając się na tym założeniu przychody Grupy TVN wzrosną o 9 do 13%.
Spółka oczekuje również, że nakłady inwestycyjne w 2005 r. będą niższe niż w 2004 r. a marża EBITDA będzie pomiędzy 30 a 33%.
| |
|