| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 111 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-11-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| TVN | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Aktualizacja prognozy finansowej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d TVN S.A. ("SpóÅ‚ka") po kwartalnym przeglÄ…dzie wyników SpóÅ‚ki, bazujÄ…c na skorygowanych kluczowych zaÅ‚ożeniach dotyczÄ…cych otoczenia rynkowego, niniejszym aktualizuje prognozÄ™ finansowÄ… opublikowanÄ… dnia 11 sierpnia 2011 r. w raporcie bieżącym nr 92/2011.
Zgodnie ze zaktualizowanÄ… prognozÄ…, SpóÅ‚ka zakÅ‚ada osiÄ…gniÄ™cie rocznego skonsolidowanego wskaźnika EBITDA w przedziale 660-670 milionów zÅ‚ w 2011 r., z możliwym dodatkowym kosztem w wysokoÅ›ci do 20 milionów zÅ‚ jako wynik realizacji projektów korporacyjnych (koszty korporacyjne zwiÄ…zane z planowanym poÅ‚Ä…czeniem platformy "n" z platformÄ… Cyfra+ i reorganizacjÄ… segmentu TV). Poprzednia prognoza zakÅ‚adaÅ‚a skonsolidowany wskaźnik EBITDA na poziomie ok. 680 milionów zÅ‚ w 2011 r.
Powyższa aktualizacja prognozy jest oparta na skorygowanych kluczowych zaÅ‚ożeniach dotyczÄ…cych otoczenia rynkowego i dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki:
Zaktualizowane założenia
• Niska jednocyfrowa dynamika wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2011 r.
• Wzrost rocznych skonsolidowanych przychodów o ok. 5% w 2011 r.
• Skonsolidowane nakÅ‚ady inwestycyjne na poziomie ok. 230 milionów zÅ‚ w 2011 r.;
• Możliwe poÅ‚Ä…czenie platformy ‘n’ z platformÄ… Cyfra+
Poprzednie założenia
• Åšrednia jednocyfrowa dynamika wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2011 r.
• Wzrost rocznych skonsolidowanych przychodów o ok. 7% w 2011 r.
• Skonsolidowane nakÅ‚ady inwestycyjne na poziomie ok. 250 milionów zÅ‚ w 2011 r.;
• Nie oczekuje siÄ™ realizacji transakcji kapitaÅ‚owych do koÅ„ca 2012 r.; Ponadto, spóÅ‚ka potwierdza pozostaÅ‚e zaÅ‚ożenia zawarte w poprzedniej prognozie:
• Wzrost rynku reklamy internetowej na poziomie wysokich kilkunastu procent w 2011 r.,
• Brak zmian w polityce dywidendowej, przy spodziewanym wzroÅ›cie wskaźnika wypÅ‚aty dywidendy do poziomu 50% skonsolidowanego zysku netto poczynajÄ…c od 2012 r.,
• Brak znaczÄ…cego nowego finansowania lub refinansowania;
• Kurs wymiany EUR/PLN zgodnie z aktualnymi oczekiwaniami rynku finansowego.
Prognoza na 2012 r. pozostaje bez zmian – wpÅ‚yw partnerstwa z Canal + na biznesowy model Grupy TVN nie jest jeszcze w peÅ‚ni okreÅ›lony, a spodziewana ewolucja rynku reklamy
w przyszłym roku jest jeszcze zbyt niewyraźna, aby przedstawiać wiarygodną zmianę założeń.
ZarzÄ…d TVN S.A. powróci do tematu ewentualnej aktualizacji oczekiwaÅ„ na 2012 r. we wÅ‚aÅ›ciwym czasie, jednak nie później niż w dniu publikacji wyników za 2011 r.
| |
|