| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 18 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-06-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| UNIMA 2000 S.A | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie znaczÄ…cej umowy na budowÄ™ contact center | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne SA informuje, że do SpóÅ‚ki w dniu 14 czerwca 2007 r wpÅ‚ynęła podpisana umowa dotyczÄ…ca zaprojektowania i wdrożenia nowoczesnego Contact Center dla DHL Express (Poland)
Podstawowe parametry umowy:
1) Data zawarcia umowy – 01.06.2007
2) Strony umowy – Unima 2000 SA i DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
3) Przedmiot umowy - zaprojektowanie i uruchomienie nowoczesnego systemu Contact Center.
4) Wartość umowy – 2.812.000 zÅ‚;
5) Kary umowne – w przypadku odstÄ…pienia od umowy oraz w przypadku zwÅ‚oki SprzedajÄ…cego w zgÅ‚oszeniu gotowoÅ›ci systemu do odbioru
6) Umowa nie ma charakteru warunkowego
7) Jako kryterium uznania umowy za znaczÄ…cÄ… przyjÄ™to relacjÄ™ wartoÅ›ci kontraktu do wartoÅ›ci Å›rodków wÅ‚asnych Emitenta
Powyższa umowa stanowi kolejny ważny krok w rozwoju SpóÅ‚ki, potwierdza jej zdolność do realizacji bardzo dużych projektów o wysokiej zÅ‚ożonoÅ›ci rozwiÄ…zaÅ„.
| |