| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 1 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-01-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| UNIMA 2000 S.A | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Znacząca umowa | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne SA podaje do publicznej wiadomości, że Spółka otrzymała podpisaną przez podmiot polski umowę w sprawie dostawy i wdrożenia przez Emitenta Systemu PDS (Predictive Dialing System) wraz z rozbudową istniejącego call center. Spółka informowała wcześniej o przygotowywaniu tej transakcji w komunikacie nr 14/2006 z dnia 25.10.2006 roku – w związku z podpisaniem listu intencyjnego z klientem. Całkowita wartość zamawianego systemu wyniesie netto ponad 1.000.000 zł, nie licząc usług serwisowych.
PDS to system obejmujący sprzęt oraz modułowe i skalowalne oprogramowanie, służące do automatycznego wybierania połączeń telefonicznych i przekazywania ich do konsultantów Call/Contact Center. PDS spełnia wymagania najbardziej obciążonych środowisk Call Center i umożliwia do 130.000 połączeń na godzinę. Funkcja wykrywania głosu stosowana w systemie PDS zwiększa liczbę połączeń głosowych eliminując do 97% sygnałów linii zajętej, automatycznych sekretarek, poczty głosowej, nieodebranych połączeń itp. Wykorzystując zaawansowane technologie obróbki sygnałów system ten sprawia, że agent spędza swój czas jedynie na rozmowie z klientem.
Niniejsza umowa, będąca efektem zawartego wcześniej listu intencyjnego stanowi efekt konsekwentnej realizacji strategii Spółki polegającej na oferowaniu najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań dla wymagających klientów. W ocenie Zarządu planowany u Klienta system PDS będzie największym działającym aktualnie w Polsce.
Jako kryterium uznania umowy za znaczącą uznano relacje wartości kontraktu do przychodów Emitenta.
| |
|