| | | | | | | | | | | | | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | | | | | | | | Raport bieżący nr | 35 | / | 2016 | | | | | | | | | | | | | | | | | | Data sporządzenia: | | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | VISTULA GROUP | | | | | | | | | | | | | | Temat | | | | | | | | | | | | Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w maju 2016. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| | | | | | | | | | | | | | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie _"Spółka"_ informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 55,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 15,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2016 roku wyniosła około 219,6 mln zł i była wyższa o około 15,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w maju 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym _marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler_ - wyniosły około 31,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 17,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 122,6 mln zł i była wyższa o około 19,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim _marka W.KRUK_ - wyniosły około 20,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 14,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 81,9 mln zł i była wyższa o około 18,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec maja 2016 roku wyniosła 28,3 tys. m2 i była wyższa o 7,3% od powierzchni sprzedaży detalicznej w maju 2015 roku. | | | | | | | | | | | | | | | |