| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 48 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-07-04 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | VISTULA GROUP | | | Temat | | | | | | | | | | | | Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w czerwcu 2016. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie _"Spółka"_ informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 53,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 15,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2016 roku wyniosła około 273,4 mln zł i była wyższa o około 15,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym _marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler_ - wyniosły około 33,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 20,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 155,7 mln zł i była wyższa o około 19,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim _marka W.KRUK_ - wyniosły około 17,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 17,9 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 98,9 mln zł i była wyższa o około 18,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 28,5 tys. m2 i była wyższa o 8,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2015 roku. | | |