| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 49 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-08-02 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | VISTULA GROUP | | | Temat | | | | | | | | | | | | Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w lipcu 2016. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie _"Spółka"_ informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 47,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 17,3%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2016 roku wyniosła około 321,0 mln zł i była wyższa o około 16,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lipcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco: a_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym _marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler_ - wyniosły około 26,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 22,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 181,7 mln zł i była wyższa o około 20,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. b_ Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim _marka W.KRUK_ - wyniosły około 17,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 17,7 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 116,8 mln zł i była wyższa o około 18,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec lipca 2016 roku wyniosła 28,7 tys. m2 i była wyższa o 9,1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lipcu 2015 roku. | | |